Jump to content

Onödig fakta


alexzander
 Share

Recommended Posts

  • Inlägg 66
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Populära dagar

Toppbidragare

Bilder

* Om du skriker i 8 år 7 månader och 6 dagar har du produserat tillräckligt mycket ljudenergi för att värma upp en kopp kaffe. (Låter inte som om det är värt det)

* Om du fiser oavbrutet i 6 år och 9 månader, har du tillräckligt med gas motsvarande energin hos en atombomb. (Låter mer som om det skulle vara värt ett försök)

* När någon irriterar dig, tänk då att det krävs 42 muskler i ditt ansikte för att göra en bekymmrad min, MEN att det bara krävs 4 muskler för att veckla ut din arm och ge idioten en smäll i huvet!

* En grisorgasm varar i 30 minuter!! (Hur kom dom på dehär och varför?!)

* Att banka huvudet i väggen bränner cirka 150 kalorier i timmen. (Kan inte riktigt släppa detdär med grisen)

* Människor och delfiner är de enda djuren som har sex för nöjes skull. (Är det därför flipper ler hela tiden? Och hur kommer det sig att inte grisar finns med i denhär kategorin?!)

* Folk i allmänhet är mer rädda för spindlar än de är för döden.

* Högerhänta sägs leva i genomsnitt 9 år längre än vänsterhänta. (Moahaha !)

* En myra kan lyfta 50 gånger sin egen vikt, de kan dra 30 gånger sin egen vikt och faller alltid på höger sida när dom blir drogade. (Eter att ha druckit små flaskor med vad ?!?!)

* Isbjörnar är vänsterhänta. (Vem visste ?! Vem bryr sej ? Hur fan har man kunnat ta reda på det? Frågat dom eller ?!)

* En kackerlacka lever i 9 dagar utan sitt huvud tills den slutligen dör av svält.

(Äckligt! Man kan ju inte undgå att fundera över vad de är för sjuk människa som kom på det.)

* Bönsyrsan kan inte para sej med sitt huvud kvar på kroppen.

Honan sliter helt enkelt av hannens huvud när det är dags för lite skoj. (”Älskling! Jag är hemma nu. Menvad gör du....aaaargh!”)

* En del lejon parar sig upp till 50 gånger på en dag. (Men jag vill ändå bli gris i nästa liv, kvalitet före kvantitet.)

* Strutsens öga är större än dess hjärna. (Jag har träffat en del såna människor)

* Sjöstjärnor har ingen hjärna! (Såna människor har jag också träffat)

^_^;)

Skrivit av Dassboken? :lol:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...