Jump to content

Anime bra eller dåligt?


eliizar
 Share

Bra eller dåligt  

76 röster

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

  • Inlägg 65
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Ja när vi är ändå inne på japaner så måste jag säga att den bilden (som även säkert andra har) är att japaner är jäkligt patetiska, hur många sjuka tv program och annat kommer inte därifrån? Jag vill inte dra alla över en kam men herre gud att vissa saker får visas.

I Sverige är vi mycket bättre, här visar vi mycket intelligenta program där bara bildade och seriösa mäniskor får delta, Paradis Hotel är ett exempel på ett sådant progran.

Nej, jag tycker det suger, men jag älskar Simpsons, härlig humor det.

Anime är väl den Japanska konsttraditionen Manga fast avbildad på film?

Simpsons tillhör väl klassiskt tecknat?

Redigerad av Corleone
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

I Sverige är vi mycket bättre, här visar vi mycket intelligenta program där bara bildade och seriösa mäniskor får delta, Paradis Hotel är ett exempel på ett sådant progran.

Haha, håller med där. :(

Och den där artikel eller vad sjutton det var skiter jag fullständigt i, om man ser på en annan han skrivit, "Låt alla kunna köpa vapen!", då ignorerade jag hans artikel om anime fullständigt. :huh:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

I Sverige är vi mycket bättre, här visar vi mycket intelligenta program där bara bildade och seriösa mäniskor får delta, Paradis Hotel är ett exempel på ett sådant progran.

Anime är väl den Japanska konsttraditionen Manga fast avbildad på film?

Simpsons tillhör väl klassiskt tecknat?

Men ja ofcoure! men vi har inga program där man ska tävla i vilken tjej som ska får orgasm fortast eller slicka folk i röven live.

Det finns en märkbar skillnad, även om ni kommer att accossiera dem till kända svenska program, DET ÄR TVÅ HELT OLIKA DIVISIONER.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ja när vi är ändå inne på japaner så måste jag säga att den bilden (som även säkert andra har) är att japaner är jäkligt patetiska, hur många sjuka tv program och annat kommer inte därifrån? Jag vill inte dra alla över en kam men herre gud att vissa saker får visas.

Men är t. ex amerikanerna bättre?

Människor som använder sina mikrovågsugnar för att torka sina katter och sen stämmer tillverkaren för att de inte varnat för det. Eller paret som reste till Norge eftersom de hört om midnatts-solen och trodde det var en annan sol.

Alla länder har sina egenheter...

Redigerad av RadiuZ
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...