Jump to content

Första Easter Egget


GTApimpfoolife
 Share

Recommended Posts

Observera att detta kanske är en gammal nyhet men den är hursomhelst ny för mig och kanske redan kommit upp på GTAsajten men jag har i alla fall inte lagt märke till något.

Nu har alltså det första Easter Egget hittas i Liberty City Stories och man kan ju börga fråga sig om alla känner igen den här platsen i GTA III?

GTA III:

unable1_588266_0.jpg

Hursomhelst är det så att på samma plats är det nu en ny skylt med en annan text.

Liberty City Stories:

seeyouinlondon3zg_588266_1.jpg

Jag har själv inte Liberty City Stories men är detta verkligen ett fake eller det på riktigt?? Om det på riktigt är det ju mer en spännande.

Källa: GTA-SanAndreas.com och GTAUnderground.com

Redigerad av GTApimpfoolife
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Har för mig att den upptäcktes igår. Och chansen att den är gammal är inte så stor därför LCS knappt varit ute i USA, och har inte ens kommit till Europa.

Jag såg den där bilden på en annan GTA-sida igår, men då var texten "Hello again!" och en smilie. Exakt samma bild som den nedre i ditt inlägg, förutom texten. Nån har väl antagligen fejkat sin.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Har för mig att den upptäcktes igår. Och chansen att den är gammal är inte så stor därför LCS knappt varit ute i USA, och har inte ens kommit till Europa.

Jag såg den där bilden på en annan GTA-sida igår, men då var texten "Hello again!" och en smilie. Exakt samma bild som den nedre i ditt inlägg, förutom texten. Nån har väl antagligen fejkat sin.

Mmm fast fakenyheter är alltid tidiga.

Jag tror faktiskt Londontexten också är fake för skylten värkar så förbannat ljus. Men man har ju ingen aning. :o

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 7 months later...
See you in London bitch är falskt. Det riktiga är "Hello again!" och en smilie. Och på PS2-versionen har de ändrat texten, det står "You just can't get enough of this alley, can you?" och en smilie med utsträckta händer. :P

Okej, det visste jag inte , har nämligen inte köpt de än ^_^;)

Redigerad av r2obx
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...