Jump to content

Modellering


Mathias
 Share

Recommended Posts

  • Inlägg 1k
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Well, Jag gav upp på renderingen av min Akustiska gitarr och gjorde därför en bild med bättre ljussättning och har nu börjat på en ny gitarr... ESP LTD EX-50, jag kan hälsa att det inte är det lättaste och det tar Lååååååång tid att göra då jag har jobbat ca 7 timmar på enbart kroppen (började lite snabbt på halsen)...

Renderingen:

ESP LTD EX-50:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 1 month later...
Hur påverkar det programmen att både Maya och 3Ds max är ägda av Autodesk? Har de gemensamma format, eller andra kompatibilitetsfördelar?

Maya eller 3Ds Max ägdes av ett annat företag. Men köptes av Autodesk senare, den stora skillnaden imellan dom är att Maya kräver nästan en utbildning i sig då det är svårare att arbeta med och många använder

Maya bara till filmer och liknande. 3Ds Max är lite enklare och används både till spel och filmer och lite billigare.

Har aldrig hört dock att dom ska ha fått samarbete på något sätt. Kanske isåfall att man kan använda samma filtyper och sådant.

Redigerad av Alle090
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 4 weeks later...
  • 3 months later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...