Jump to content

Snyggaste signaturen på forumet


Gäst
 Share

...  

57 röster

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

  • Inlägg 52
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Tycker ärligt talat att Kalan's inte är så snygg.

Tackleberry's och Everest's är dom snyggaste, Tackle fick min röst.

Själv förstår jag inte att folk kan tycka Tackleberry's och Everest's är så snygga, speciellt inte Everest's (no offense).

Kalan's är stilren. Det är det jag gillar.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Själv förstår jag inte att folk kan tycka Tackleberry's och Everest's är så snygga, speciellt inte Everest's (no offense).

Kalan's är stilren. Det är det jag gillar.

Din blå som du har nu är också ganska ful (offence ^_^)

Men nej, har inte lagt ner så lång tid på min sig. Ganska fult phopshoppad

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Din blå som du har nu är också ganska ful (offence :D)

Men nej, har inte lagt ner så lång tid på min sig. Ganska fult phopshoppad

Själv älskar jag den jag har nu! Men sa du det seriöst eller som en counterstrike? :(

Lägg ner tid på den då! Bästa motivet 3\/3R!

*EDIT*

Den du har nu är snyggare Everest, varför ställde du inte upp med den istället? ^_^

Redigerad av Siana
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Den du har nu är snyggare Everest, varför ställde du inte upp med den istället? ^_^

Håller med om att den är finare, borde dock ta bort deras namn, ser töntigt ut, och jag hittar inte .psd-filen :(

Men det var inte jag som nominerade mig, om jag själv skulle fått bestämma så vettefan vilken jag skulle ta, men inte den som är med i tävlingen i alla fall.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Håller med om att den är finare, borde dock ta bort deras namn, ser töntigt ut, och jag hittar inte .psd-filen :P

Men det var inte jag som nominerade mig, om jag själv skulle fått bestämma så vettefan vilken jag skulle ta, men inte den som är med i tävlingen i alla fall.

Sa bara nicket så tog herr Gudfader din nuvarande(läs: dåvarande), så skyll inte på mig.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Själv älskar jag den jag har nu! Men sa du det seriöst eller som en counterstrike? :)

Lägg ner tid på den då! Bästa motivet 3\/3R!

*EDIT*

Den du har nu är snyggare Everest, varför ställde du inte upp med den istället? :P

Mest som en "counterstrike" (w00t) men jag gillar inte riktigt den syntetiskt blå färgen.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Gäst
This topic is now closed to further replies.
 Share


×
×
  • Create New...