Jump to content

SLUTA STÄNGA!


Kane
 Share

Recommended Posts

Är det bara jag, eller tycker andra att det är jobbigt när moderatorerna stänger topics bara för att det finns en liknande som är 3 år gammal! Nu får ni ta och ge er moderatorer! Man man inte köra på samma jävla topic i åratal! Man måste ju starta upp fräsha nya ibland. Stäng de gamla topicsarna istället! Om man t.ex. skriver om en grej, så missuppfattar moderatorerna ibland och tror att den passar in någon annan stans eller att det redan finns en liknande. Då hinner de låsa tråden innan man hinner förklara varför den passar som egen. Gör er av med alla tröga moderatorer. Jag säger inte att alla är tröga.... bara vissa. Dessutom finns det såna som har tryckglatt finger och stänger varenda topic som de själva inte gillar. Jag vill inte peka ut någon, men det är A.A. jag syftar på.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Dessutom finns det såna som har tryckglatt finger och stänger varenda topic som de själva inte gillar. Jag vill inte peka ut någon, men det är A.A. jag syftar på.

Du ville inte peka ut någon men du syftar på A.A?

Jag tycker han sköter sig skitbra, precis som alla moderatorer.. Tror du själv att du kommer få folk med dig när du gör en sån hår tråd? ^_^

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag det var lite ironi i det. Att jag säger att jag inte vill peka ut någon men gör det ändå. Var inte det lite kul?

Äh.... ja syftade på en specifik tråd egentligen som jag startade, så tyckte AA att jag skulle dra upp en gammal tråd som ingen tittar i, och får därmed ingen uppmärksamhet. Hittar den dock inte. B)

Men det är ingen ide att skriva i samma gamla topics hela tiden! Man får ingen uppmärksamhet! Jag har skrivit i request topicen, men ingen har ens kommenterat någon jag har skrivit! De blir aldrig uppmärksammade om de är gamla topics.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Hmm. Tycker allt det du har skrivit är lite skumt.

Först och främst! Om du nu ska uttrycka dig i ironi. Snälla gör det med hjälp av uttryckssymboler så att vi förstår! Inte så lätt annars!

Nu förstår jag inte alls vilka trådar det är du gnäller om.

Hittat två st!

Första!

I den handlar det om att göra skins! Vilket det redan finns en utmärkt tråd, vilken jag också länka till i den tråden. SOM DESSUTOM ÄR PINNAD!

Här är den iaf, tyckte du gnällde om att du inte hitta den!

Och i Denna gör du en Request, vilket vi har bestämt genom en omröstning att det ska finnas en tråd för! Därför hänvisade jag dig dit! Lika för alla helt enkelt!

Som jag fattar det så tycker du att du får för lite uppmärksamhet, vilket säkert fler känner att dom inte får! Men dom skapar inte trådar så fort något är fel! Många tar det via PM, vilket är att rekommendera.

Har du synpunkter på mig eller mitt jobb tror jag det räcker med ett PM till mig.

Men visst, vill du skapa trådar så fort du är besviken är du välkommen. Men tro inte att då får någon bra respons precis.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Äh.... ja syftade på en specifik tråd egentligen som jag startade, så tyckte AA att jag skulle dra upp en gammal tråd som ingen tittar i, och får därmed ingen uppmärksamhet. Hittar den dock inte. B)

Men det är ingen ide att skriva i samma gamla topics hela tiden! Man får ingen uppmärksamhet! Jag har skrivit i request topicen, men ingen har ens kommenterat någon jag har skrivit! De blir aldrig uppmärksammade om de är gamla topics.

Om man drar upp en gammal tråd så hoppar den överst så alla ser den lika mkt som dom andra trådarna, du får uppmärksamhet fast på ett dåligt sätt, dom skriver dumma kommentarer m.m. men sålänge du skriver nått vetigt så får du inte dumma kommentarer.

Btw: A.A. är as bra så varför ta upp honom?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Lite offtopic: När är gränsen för en tråd att bli gammal? ^_^

Finns väl ingen direkt gräns.

Men om du känner att du ska dra upp en gammal tråd så ska din information vara tillräcklig "intressant" för att den ska kunna tillföra tråden något.

Man behöver ju inte precis dra upp den bara för att kommentera något.!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Om man "sätter igång" en Gammal topic, så brukar man Oftast få kretik..

"Varför sätta igång en gammal topic som denna ?"

Varför ?

Jo. för att en topic blir gammal, för att den inte är "rolig" längre..

Försök att skriv något intressant när du "återupplivar" en gammal topic ;)

Då kanske du får en bra "start" ^_^

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

En annan tråkig sak är att man inte får dra upp jättegamla topics heller av nån orsak... Det innebär att vissa ämnen nästan förbjuds! Har det funniuts en topic innan, så får man inte starta en ny topic, men man får alltså inte heller dra upp den gamla.

För några veckor sen skapade jag "överlämningstopicen", där det var tänkt att man skulle offentliggöra gamla mods, och låta andra jobba vidare på dom. Tråden låstes dagen efter, och då jag ville få den upplåst för att den inte hade funnits innan, fick jag svaret att "request-topicen redan finns".

Det är två vitt skilda ämnen!

Sen bad jag snubben att gå vidare till Hultan, och be honom skapa en ny avdelning på GTAmods, där man kan lägga upp sina halvfärdiga moddar (som i unfinished modsunder på GTA:Sweden)'s hemsida. Då sa han åt mig att göra det själv!

Ohyffsat, och jobbigt!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

En annan tråkig sak är att man inte får dra upp jättegamla topics heller av nån orsak... Det innebär att vissa ämnen nästan förbjuds! Har det funniuts en topic innan, så får man inte starta en ny topic, men man får alltså inte heller dra upp den gamla.

För några veckor sen skapade jag "överlämningstopicen", där det var tänkt att man skulle offentliggöra gamla mods, och låta andra jobba vidare på dom. Tråden låstes dagen efter, och då jag ville få den upplåst för att den inte hade funnits innan, fick jag svaret att "request-topicen redan finns".

Det är två vitt skilda ämnen!

Sen bad jag snubben att gå vidare till Hultan, och be honom skapa en ny avdelning på GTAmods, där man kan lägga upp sina halvfärdiga moddar (som i unfinished modsunder på GTA:Sweden)'s hemsida. Då sa han åt mig att göra det själv!

Ohyffsat, och jobbigt!

För det första. Jag sa inte: "request-topicen redan finns".

Jag quotar ditt PM till mig och sen quotar jag mina TVÅ svar.

Darkjaks PM:

Du låste överlämningstopicen...

Den här är inte lik request-topicen.

Den är till för att folk ska kunna fortsätta på nån annans mod.

Vi föreslog tidigare att det bör finnas en del av GTAmods där man kan lägga upp sina halvfärdiga modar, men vi har inte fått nån respons!

Var hygglig o lås upp den!

Eller be Hultan titta in i det där med GTAmods-avdelningen...

Mitt första svar:

VI SKAFFA EN REQUEST TRÅD FÖR ATT ALLA SKULLE KUNNA FRÅGA SAKER DÄR OCH FÅ SINA SAKER GENOMFÖRDA!

Därför håller vi oss till den och inget annat. Vi kan inte ha en tråd för varje liten sak som ska efterfrågas.

Du kan själv ta kontakt med Hultan om du vill ha något genomfört.

Sen tyckte jag att jag inte var tillräckligt tydlig så jag var snäll och skickade ett ytterligare för att förtydliga mig!

Mitt andra svar:

Jag ska förtydliga mig.

Du posta först i Request topicen ang ditt "drakplan", sen när du märkte att du inte fick någon respons där kom du på att skapa topicen om just "överlämningssaken" eller något.

Behovet av en sådan topic är inte tillräckligt nödvändig för att existera.

Punkt slut finito.

Sen är det inte mitt jobb bara för att jag är modding moderator, att "se till så att" där finns en sådan avdelning på GtaMods.

Har absolut inga rättigheter på den sidan överhuvudtaget. Därför sa jag till Darkjak att han själv kunde kontakta Hultan för vidare önskemål.

Tycker jag agera rätt här. Vad tycker ni?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...