Jump to content

Fundering kring stulna bilar


Azore
 Share

Recommended Posts

Sitter och spelar San Andreas just nu och kom att tänka på en sak.

Innan San Andreas släpptes fanns det ju massa nyheter/information om spelet, bland dessa kunde man läsa om att om man gjorde sin bil speciell och skulle få den stulen så skulle man inte bli förvånad om man senare skulle möta sin egen bil ute på gatorna.

Har själv inte märkt av detta men tänkte fråga er andra om ni sett något?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

D kan ju gå bak i nyhets arkivet och titta där finns det EDIT: hmm gick visst inte att titta i nyhetsarkivet det går bara till sidan 10

Jo då det går, det är bara att ändra numret där uppe, t.ex. sida elva är

http://www.gtasajten.com/index.php?start=100

Sida 12 110 o.s.v.

Jag är ganska säker på att det inte kan hända, eftersom det inte hänt mig under all tid jag spelat.

Redigerad av HOWHOW
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Det stog ju massa skit som inte var med

tex skateboarden, att man skulle kunna gräva med spadar, klättra i trappor m.m

Jo jag vet, och det har vi konstaterat att det inte finns/funkar. Men just det här med bilstölderna har jag inte sett mycket om.

Själv brukar jag aldrig klättra i trappor :D

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jo jag vet, och det har vi konstaterat att det inte finns/funkar. Men just det här med bilstölderna har jag inte sett mycket om.

Själv brukar jag aldrig klättra i trappor ^_^

En gång när jag stylade en bil satt det en med passagerare. När jag stylat klart skulle jag ut och testa den men så såg jag nåt(kommer inte ihåg) så lämnade jag bilen en liten stund. När jag kom tillbaka såg jag att han som satt med i min bil körde iväg med den! :D

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

En gång när jag stylade en bil satt det en med passagerare. När jag stylat klart skulle jag ut och testa den men så såg jag nåt(kommer inte ihåg) så lämnade jag bilen en liten stund. När jag kom tillbaka såg jag att han som satt med i min bil körde iväg med den! :huh:

Har du sett till bilen efter det?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Sitter och spelar San Andreas just nu och kom att tänka på en sak.

Innan San Andreas släpptes fanns det ju massa nyheter/information om spelet, bland dessa kunde man läsa om att om man gjorde sin bil speciell och skulle få den stulen så skulle man inte bli förvånad om man senare skulle möta sin egen bil ute på gatorna.

Har själv inte märkt av detta men tänkte fråga er andra om ni sett något?

Jag inte varit med om detta. Eller.. mja, läs.

Jag var vid Groove street sedan gick jag ut från bilen till en basket ''plan'' där. När jag skulle gå tillbaks till bilen så tog någon den, och trampade platan I botten. Jag sprang då allt soCJ förmåde och tog Ryder's bil och gasade efter. Tyvärr var jag lite sent ute och bilden var borta. Jag körde till en bar, sedan såg jag bilen köra fort nere på motorvägen körde efter men tappade bort den. Sedan blev det att lodda (*) spelet.

En ''vanlig'' bil hade pluppat, gjorde inte den här så det kan vara sant. Har aldrig hänt att den blivit stulen och sen har jag sett den nästa dag.

Kom på en sak: Man kan modda en extremt färggrann bil och sedan köra den till Groove street eller något annat slum stället. Sedan är det bara att vänta på att någon snor den, och sen får man leta.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...