Jump to content

Info Om Driver 4!


Cyper
 Share

Recommended Posts

Nja.. Vet inte vad jag ska säga. Något säger mig att den kommer att bli ganska likt föregångaren som inte var någon höjdare precis.

Men, men. 70-talets New York har jag alltid önskat till spelversion men vi får se. Förresten, när kommer det ut och till vilket format?

Tänker satsa på True Crime: New York City

EDIT: Oj, sorry. Release-datum och format stod visst på sidan :)

Ifall nu dett ska bli något måste dom ha med ett riktigt 70-talssoundtrack såsom Terry Jacks, Dr Hook, Dawn, Björn Skifs och blåblus + Harpo (Svenska 70-talare verkar vara uppskattade av jänkarna) Skulle det finnas något härligare än att glida igenom någon stor stekhet gata i Bronx och radion spelar Tom Petty's American Girl?

Redigerad av Bobbo Viking
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 2 years later...
Lockar mig inte särskilt mycket.

Jag har Driver och det är inte roligt alls.

Ett spel utan mening kan man säga.

Driver är ett väldigt gammalt spel och grunden till freeroaming spel i städer, kanske därför.

Vilken sida hittade du denna tråd på? Den är tre år gammal. Modelatorer kommer att anmäla detta, I guess.

Redigerad av Cyprez
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 2 months later...
Nu är det här inte ett så aktivt forum så att dra upp en lite äldre tråd här tycker jag kan vara ok, det hade ju varit onödigt att starta en ny tråd om samma ämne när det fanns en på första sidan.

Visst, men man kan ju tänka en eller 2 gånger innan man bumpar upp en tråd med meningen "Fy fan vilket skitspel!".

Redigerad av gamemaster
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 4 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...