Jump to content

Bush!


Mr Mister
 Share

Är det rätt av USA att anfalla Irak?  

43 röster

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

ähh usa har fakstist tycker jag ingen rätt att attackera iraq bush är dum i huvudet och som ni vet brukar jag ej svära det gör jag bara när något är riktigt elakt eller nått sånt t.ex usa blir attackerarde av japan i pearl harbor ett par 1000 tusen dör usa bombar hiroshima med atombomber folk dör där i leukemi forfarande usa är ett ont land :huh:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

KRIGET MÅSTE STOPPAS!!

Jag tycker de är de viktigaste som finns just nu, för jag lovar att USA kommer anfalla, oavset vad FN säger..

Den gamle Bush hade sitt krig mot Saddam, nu är de George W Bush tur att avsluta det.

Orsaken är olja.. de är jag övertygad om...

Men vilket land har flest massförstörelse vapen i mellanösten då? Vilket land där vägrar skriva på anti-spridnings avtalet.

----> ISRAEL!

Snart är kriget här o jag hoppas folk runt om i världen reagerar likadant som de gjorde mot Vietnam-kriget. Vi ser ju goda hopp

på att de kan bli så... (5 000 i GBG)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...