Jump to content

Columbus 570 XL


Flamman
 Share

Recommended Posts

  • Inlägg 62
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

När du e färdig kan vi typ sammarbeta o göra en Finlandsfärja eller nåt.

Saknas riktigt stora båtar till GTA!

Fireblade hjälper mig med att göra en .col fil till den andra båten, men det uppstod något problem, men om det gick att fixa vet jag inte än...

Men hade inget att göra medan jag väntar på att få information så jag började på en färja:

Om det är nåt att ha så PM'a :blink:

(Är inte klar som ni ser...

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Audi power du gör samma fel som jag gjorde första gången jag använde zmod ;)

Men sen började jag göra en yamaha dtr i zmod blev klar med bakskärmen sadeln och lite av ramen, sen krachade datorn och hårddisken var pajj men jag fick en ny för ajg har hyr dator :unsure: efter det har jag inte gjort något i zmodeler ;)

ont: Snygg färja

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Fireblade hjälper mig med att göra en .col fil till den andra båten, men det uppstod något problem, men om det gick att fixa vet jag inte än...

Men hade inget att göra medan jag väntar på att få information så jag började på en färja:

Om det är nåt att ha så PM'a :unsure:

(Är inte klar som ni ser...

Riktigt djäkla bra!

Kantig för bara...

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag har fått .col filen av Fireblade nu, men jag har inte fått in den än... :D

Men på tal om färjan så fick jag in den i GTA :wub: (Avbryter inte Den vanliga båtens arbete, men tog en liten paus ;) )

Men denna båten tänker jag nog inte lägga ner min tid på så om ni vil ha den så överlämnas den till någon som vill göra klart den. :P;)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag har fått .col filen av Fireblade nu, men jag har inte fått in den än... :D

Men på tal om färjan så fick jag in den i GTA :wub: (Avbryter inte Den vanliga båtens arbete, men tog en liten paus ;) )

Men denna båten tänker jag nog inte lägga ner min tid på så om ni vil ha den så överlämnas den till någon som vill göra klart den. :P;)

Som sagt: gör om fören, och texturera, så blir den snygg!

Och jobbar du med de där utrymmet under däck jag frågade efter?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Som sagt: Om ni vill ha kryssaren får ni den, men jag lägger inte ner nått mer jobb på den. Det var bara för att underlätta erat kryssar-projekt, men om ni inte behöver den så slänger jag den.

Båda båtarna är inte snygga enligt mig.

Om du skall tänka så så behöver du väl inte säja det, du kan säja det med en annan ton :P

Det är faktist inte så jätteroligt att höra....

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Som sagt: Om ni vill ha kryssaren får ni den, men jag lägger inte ner nått mer jobb på den. Det var bara för att underlätta erat kryssar-projekt, men om ni inte behöver den så slänger jag den.

Om du skall tänka så så behöver du väl inte säja det, du kan säja det med en annan ton :P

Det är faktist inte så jätteroligt att höra....

Lyssna inte på dom! Fortsätt med dina båtar, dom är bra. Släng dom bara inte.

Redigerad av Audipower
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...