Jump to content

Diablo 3?


Cortez
 Share

Recommended Posts

Nåt ska avslöjas idag på http://www.battle.net , och de flesta tror att det är en bekräftelse på att Diablo3 är på väg.

Vissa har sagt att det har fått upp nåt om Diablo3 när de uppdaterar. Själv får jag bara upp .999_=1". Tror ni det är Diablo3 som är på väg? Eller vad tror ni? Längtar ni efter ett nytt Diablo om det skulle visa sig att det är på väg?

Det gör jag i alla fall. ^_^

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Hoppas det kommer :wub: . Fast har hört att Blizard inte tyckte Diablo3 uppfyllde kraven så det inte komma eller så skulle det komma senare. Man i D2 hade man ju sönder sten (fast det vara ju bara hans bror) och gubben sa ju att det inte skulle gå att återframkalla Diablo och Baal

Det finns alltsid ett sätt :);P

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Hoppas det kommer  :) . Fast har hört att Blizard inte tyckte Diablo3 uppfyllde kraven så det inte komma eller så skulle det komma senare. Man i D2 hade man ju sönder sten (fast det vara ju bara hans bror) och gubben sa ju att det inte skulle gå att återframkalla Diablo och Baal

Storyn kanske börjar om?

Imorron kommer det säkert stå 10 8 05!

EDIT: listan på alla bilder:

http://www.battle.net/images/

splash_orc.jpg

splash_zerg.jpg

splash_terran.jpg

splash_undead.jpg

splash_ne.jpg

splash_diablo.jpg

splash_9.jpg

EDIT2: Det är 6-11 timmars tidsskillnad mellan Sverige och USA. Så vi får nog vänta tills imorgon! :wub:

Redigerad av Xogede
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Hoppas det kommer :wub: . Fast har hört att Blizard inte tyckte Diablo3 uppfyllde kraven så det inte komma eller så skulle det komma senare. Man i D2 hade man ju sönder sten (fast det vara ju bara hans bror) och gubben sa ju att det inte skulle gå att återframkalla Diablo och Baal

Om du har läst Diablo historien så är Mephisto,diablo och baal nere i helvetet typ, deras odödliga värld, dem korrumperade Tyriels Själstenar för att kunna komma till det "dödligas" värld, så dem kan ju säkert komma på något sätt att korrumpera nån ny sorts gateway eller nåt för att komma tillbaka..

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Nåt ska avslöjas idag på http://www.battle.net , och de flesta tror att det är en bekräftelse på att Diablo3 är på väg.

Vissa har sagt att det har fått upp nåt om Diablo3 när de uppdaterar. Själv får jag bara upp .999_=1". Tror ni det är Diablo3 som är på väg? Eller vad tror ni? Längtar ni efter ett nytt Diablo om det skulle visa sig att det är på väg?

Det gör jag i alla fall. :)

Just nu får jag upp 10 7 05 :wub:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...