Jump to content

Import/export hjälp


HajkeN
 Share

Recommended Posts

Har läst på "användbara länkar" topicen men förstod ändå inte VART man importerar vart det "kontoret" är snälla snälla screenshot!

Tack på förhand - HajkeN :ermm:

Eftersom jag är så Lat har jag laddat ner en Save fil så jag har inte blivit istruerad om hur man importerar/exporterar...

Redigerad av HajkeN
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Har läst på "användbara länkar" topicen men förstod ändå inte VART man importerar vart det "kontoret" är snälla snälla screenshot!

Tack på förhand - HajkeN :ermm:

Eftersom jag är så Lat har jag laddat ner en Save fil så jag har inte blivit istruerad om hur man importerar/exporterar...

Är i hamnen i SF du åker väster ut från bilskolan och sen kan någon beskriva mer om du inte hittar för jag är för lat

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Mmm okej tack! ska checka nu, men asså vid kranen ska man göra ngt speciellt där? eller bara...hmpf

Vad ska man göra med kranen? tror ni syftar på export men om jag vill importera ska jag väl knappast göra något med kranen? :ermm:

Lyssna nu...

När du kommer till hamnen så finns det ett plakat där det står massor av bilars' namn, DOM BILARNA SKALL DU HITTA!

Sen kommer du med den bilen ner till hamnen igen och går ut. - Gå in i den röda cirkeln som visar sig under kranen och tryck trekant.

Lyft sedan bilen som du har i kranens magnet inpå fartyget som finns just intill kranen, släpp bilen in i DEN RÖDA CIRKELN som finns på fartyget...

KLART

EDIT* Om duskall importera går du till samma plansh och importerar... Sen finns bilen på fartyget.

TA KRANEN OCH LYFT BORT DEN DÄRIFRÅN.

KLART <Igen>

Redigerad av _Ante_91
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

_ante_91, tror han menar hur man köper en bil...

Iallafall, För att köpa en bil går du till tavlan, ligger på piren också, så när du é vid den trycker du enter. Sen köper du bara en bil den dan som bilarna är tillgängliga att hämta...

Prova dig fram :ermm:

*EDIT*

Såg ej att _Ante_91 Editerade sin post till svaret :">

Redigerad av Flamman
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...