Jump to content

Adjö era Satans avkommor


Ufosxm
 Share

Recommended Posts

Det har varit en del bra stunder på det här forumet, men nu har jag kommit till insikt med några saker.

1. En mycket stor del av användarna är under 15 år och tycker om att spela GTA på grund av att man kan döda och sen skryter om det på forumet.

2. Så jävla mycket skitsnack och mytomani så jag svimmar

3. Jag vill inte ta del av det här längre och kommer nu att avregga min användare.

4. David Hasselhoff är jävligt sexig och har hårigt bröst.

5. Jag hatar alla era dåliga GTA-filmer med tråkiga stunts där ni spelar skitdålig rockmusik som inte ens är synkad till videon.

6. Finns nästan ingen uppskattning alls på det man tillför.

7. SA-forumet (det enda jag intresserar mig för) är så äckligt dött förutom på några trådar där det pratas om icke-existerande myter och massor av frågor om hur man gör det och det i spelet - vilket borde vara basiclära som man till och med kan läsa i instruktionsboken eller går igenom i spelets början.

Kort sagt:

Hej då era jävla idioter.

Kanske syns vi någon gång i framtiden men som det är nu så lämnar jag GTAsajtens forum bakom mig. Kommer för all framtid aldrig mer ha någon respekt för dess användare förutom kanske några som visat lite folkvett och etikett och medmänsklighet.

PS. om någon vet hur man avregistrerar sin användare så skicka ett PM. DS.

Redigerad av Ufosxm
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Varför ska alla göra så dramatiskt avsked som möjligt? Om ni inte trivs här stick då.

HejdÅ!

För att jag vill göra er uppmärksamma på hur jävla pissigt det är med användare som inte vet hur man uppför sig. Dessutom tyckte jag att det var en kul grej att avsluta sitt liv på forumet med.

Adjö. Har plockat bort snabblänkar och dylikt nu och kommer förhoppningsvis glömma bort forumet tids nog.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

För att jag vill göra er uppmärksamma på hur jävla pissigt det är med användare som inte vet hur man uppför sig. Dessutom tyckte jag att det var en kul grej att avsluta sitt liv på forumet med.

Adjö. Har plockat bort snabblänkar och dylikt nu och kommer förhoppningsvis glömma bort forumet tids nog.

Okej, vi fattar. Du lämnar forumet! Tror du vi tar åt oss om du säger "jävla idioter" till oss då eller? Vi bryr oss ej om dig!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Hoppas jag inte är en av idioterna. Har alltid tänkt på myter och annat sådant när jag sett dig, glömmer heller aldrig diskutionerna om dem, bland annat ufon och ringande telefonautomater mitt ute i öknen.

Trist att användare ger sig av pga andra användare. Avskedsbrev är något av de vanligare topicar nu för tiden.

Jaja, hoppas man hör av dig någon gång. Gillade dig och diskutionerna som nämndes ovan.

Bye Bye. wink_570658_0.gif

Låst

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Gäst
This topic is now closed to further replies.
 Share

×
×
  • Create New...