Jump to content

Grattis Världen


KalleR
 Share

Recommended Posts

  • Inlägg 67
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Hatar kanal 5 efter detta. Har följt det hela tiden tills nu. Missade söndagens så tänke jag att det sänds i repris på tisdagen. men så byter dom till måndag och tar bort alla repriser så ajg har missat två program på två dagar och ingen repris blir det. Därför slutar jag fullständigt kolla på det, vet inte varför men köper dvd:n sen.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Hatar kanal 5 efter detta. Har följt det hela tiden tills nu. Missade söndagens så tänke jag att det sänds i repris på tisdagen. men så byter dom till måndag och tar bort alla repriser så ajg har missat två program på två dagar och ingen repris blir det. Därför slutar jag fullständigt kolla på det, vet inte varför men köper dvd:n sen.

Stackars dig... fast hata en hel kanal för att man inte läser tv-tidningen om mornarna :)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Stackars dig... fast hata en hel kanal för att man inte läser tv-tidningen om mornarna :)

Hatar inte dom så men blev så jävla sur när jag äntligen följer ett tv program så blir det förstört :).

Men kan inte se det på måndagar heller för då repar jag kväll med bandet, så det är väll skit samma. Det är inte ofta jag ser på tv men Grattis Världen var verkligen något som fick mig framför TV:n.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Nya Zeeland var kul.

Det andra programmet missade jag.

Grönland var skitkul.

Tokyo var fuckin' A.

F & F måste vara bland det bästa vi har i Sverige, i TV-väg. Så genuint intelligent humor, blandad med roliga kulturkrockar och allmänt fjanteri. Så ska de tas.

Ingen som läst deras bok? 2 nötcréme och en moviebox, den handla om när F & F växte upp på 70-80-talet ;)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...