Jump to content

The Elder Scrolls IV: Oblivion


thotim
 Share

Recommended Posts

  • Inlägg 44
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Toppbidragare

Det hade ju varit toppen! Slippa köpa Fläskbox ;)

Jag har hört rykten om att det kan komma till PS3, om det gör det skulle jag bli överlycklig! Detta spelet är egentligen det enda Xbox 360 spelet som intresserar mig, alla andra intressanta spel kommer till PS3. Men min kusin eller en av mina kompisar lär nog köpa 360 så jag får spela sönder det hos dom då :D

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag har hört rykten om att det kan komma till PS3, om det gör det skulle jag bli överlycklig! Detta spelet är egentligen det enda Xbox 360 spelet som intresserar mig, alla andra intressanta spel kommer till PS3. Men min kusin eller en av mina kompisar lär nog köpa 360 så jag får spela sönder det hos dom då  :D

Det skulle vara så j´vla härligt om det kunde komma till PS3!

Börjar bli lite skraj, känner att jag skulle kunna köpa en Xbox 360 för spelet ;) Är jag allvarligt sjuk?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag kan inte sluta att längta efter spelet efter att ha sett den där filmen. Jag ska absolut skaffa det på direkten när det släpps. ;)

Igår var jag hur uppspelt som helst när man fick veta om det där långa klippet, och gissa om man blev glad man äntligen fick hem den.

Är det några mer än jag som ska skaffa Oblivion när det kommer? ;P

Jag hade först tankar om att skaffa en Xbox360, men jag lyckades få föräldrarna att köpa en ny PC, så förhoppningsvis kan den köra Oblivion. :)

Det ska bli kul att få spela sen, det är ju extremt snyggt och verkar finnas massor att göra :D

Edit: Såg på Webhallen att det ska komma en Collectors Edition av Oblivion, där man för med en dokumentär om hur spelet gjordes, en bok, och ett guldmynt. En sån ska jag köpa :D

http://www.webhallen.com/prod.php?id=47716

Redigerad av Fredrico
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...