Jump to content

Hur klarar man...


MP5
 Share

Recommended Posts

Om du gör uppdraget innan Triaderna blir sura på dig underlättar det, Inga skott på bilen...Tyvärr finns det ju inte så många snabba bilar på Portland, Och om du klarar över till Staunton, Och tar en snabb bil där, Möts du istället av Maffians hagelbössor. Om man klarat 100 taximissions redan på Portland så är Borgine-Taxin en väldigt bra bil till racet...Annars är en Sentinel Rekommenderad. Försök att få en bra start och komma före dom tre andra i början...Blir du utklämd av dom på direkten så är det nästan kört (Om du inte har tur...) Har du mer tuir kan det hända att motståndarna sprängs på vägen till målet... :rolleyes: Men det inträffar sällan...Jag kan inte säga så mycket mer om det, Det beror mycket på tur, Men också hur bra man är på att styra bilarna... :teehee:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Eller så kan man om du inte kommit över till staunton använda Bansheeen som finns inglasad bredvid 8ball. Annars är det enklast att använda BP patriot som man fick av Ray eller så kan man parkera en tank utanflör hideouten och starta racet. När motståndarna krashar i tanken, använder du tanken för att putta vraket in i ditt garage så får du en BP cheetah.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

lättaste sättet (tycker jag) är att ta någon tjock bil (ex triad fishvan) och ställ två stycken framför dom. själv sitter du i bansheen. sen är det bara att tuta å köra (man får vara lite skillad) tips är att göra uppdraget tidigt innan maffian blir helt tossiga.. fast det är ju bara lite mer utmaning :P

triaderna var inget problem för mig, pistolerna räcker inte riktigt, det är bara hagelbössorna som e livsfarliga.. sen är det bra om ma kör lite så man lär sig vägen..

/Tott :D

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...