Jump to content

Mitt första vapen


Sir.Per
 Share

Recommended Posts

  • Inlägg 45
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Jag har fulla versionen av sketchup (a.a bannar mig nog om jag säger var jag "hittade" det ^_^) men inte av zmod2

och jag exporterade som 3ds sen försökte jag öppna i zmod 1 men det gick inte men jag sparade den sen när jag öppnade den så öppnades den i zmod2 men jag kunde bara titta på den i zmod2, kan du adda min msn och förklara hur jag gör?

Ro_br_@hotmail.com

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag har fulla versionen av sketchup (a.a bannar mig nog om jag säger var jag "hittade" det ^_^) men inte av zmod2

och jag exporterade som 3ds sen försökte jag öppna i zmod 1 men det gick inte men jag sparade den sen när jag öppnade den så öppnades den i zmod2 men jag kunde bara titta på den i zmod2, kan du adda min msn och förklara hur jag gör?

Ro_br_@hotmail.com

Jag orkar inte förklara mer googla lite o tänk

jag exportera rinte mina vapen till sa en kompis i tyskland gör det åt mig för jag e för trög o lat >_<

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Fick in den i gta vc men det blev lite buggigt ;)

Jag böt ut den mot m4 men m4:an hade inga dummies så vapnet var ca 1 m från tommy, sen testade jag med ak, men då byttes inte vapnet ut ens :ermm:

Det finns ingen ak i vc

men när du ska ersätta ett vapen i vc så öpnnar du in zmod o lägger ditt vapen so den är i samma storlek som den du ersätter kolla alla 4 viknklar så den ligge exakt som den du ersätter sej deletar du den du ska ersätta sen exporterar du till dff så ska det funka

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ok då vet jag ^_^

kan du fråga den där tysken om han kan göra om min till sa dff :(?

Nej han hjälper bara mig han e väldigt aggro mot nybörjare han hatade mig ibörjan men när jag började lära mig att göra bättre modeller som nu så lungnade han sej,

men jag gör huds till honnom o han exporterar åt mig för han är inte så bra med skinna o rita...

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...