Jump to content

Våldtäkt.


pKz
 Share

Recommended Posts

En fredag år 2003 Skulle Stina och jag (Anna) på en fest...det var inte så jätte-många där.

Klockan 2 hade dom flesta gått hem..men Stina och jag var kvar och pratade med Stinas Pojkvän (Mattis) och min pojkvän Pontus. Ingen av oss hade druckit så väldans mycket på kvällen så vi satt en stund och pratade lite bara..jag kommer ihåg att vi pratade om Britney Spears (låter lustigt tänker ni, men Stina var jätte-lik Britney Spears så därför började vi prata om henne) framåt klockan tre så gick vi in till sovrummet där Mattis och Stina skulle sova (det var Mattis som hade festen) Pontus och jag skulle sova i ett annat rum.

Vi gick och la oss allihopa, jag låg och pratade länge med Pontus, sen hörde jag att Stina skrek mitt namn.

Jag skulle precis springa in till henne men Pontus grep tag i armen på mig "Det är nog inget sa han" men jag slet mig loss och sprang in till Stina, hon låg på marken med Mattis över sej, han höll i henne, hon hade bara sina byxor på sej tröjan låg jämte dom.

Jag var stel av skräck och kunde inte göra annat än att kolla på dom.

I säkert tio sekunder stog jag och kollade på dom, jag märkte inte att Pontus stog bakom mig, när jag insåg att Mattis skulle våldta henne så sprang jag fram och drog i honom men han bara puttade bort mig, de var inte särskilt svårt för honom eftersom att jag bara var 14 och han 18.

Pontus (som också var 18) gick fram och drog med mig in till det andra sovrummet där vi skulle sova, han puttade ner mig på marken och blängde på mig men han sa ingenting.

Jag ställde mig upp och skulle springa ut till Stina igen men han tog fast mig runt midjan.

Jag frågade vad han höll på med o bad honom släppa mig, men det gjorde han inte.

Han lyfte upp mig och bar mig till sängen, jag gjorde inget motständ för jag hade bara Stina och Mattis i tankarna och vad jag hade sett.

han la mig i sängen och satte sej ovanpå mig, han knäppte upp mina byxor, då förstod jag att detta var planerat, jag fattade att han tänkte tvinga mig till sex, jag greps av panik och började slå på honom, för att vara 14 o tjej så var jag väldigt stark, men jag visste att han var starkare än mig i allafall, han höll fast mina armar och började kyssa mig, jag hörde Stina skrika högt igen och jag kunde höra att Mattis slog henne (deras sovrum var precis intill vårt)

Pontus blickade upp, men fortsatte sedan kyssa mig, han slet av mig tröjan och kysste mig neråt på magen.

Sen drog han av mig byxorna. Han kollade djupt in i mina ögon, och jag såg att han inte var den Pontus jag blev tillsammans med, han var en främling,men även att han gjorde som han gjorde så såg jag ändå att han var den finaste varelsen på jorden.

Han la sin hand över mina ögon och drog den neråt menande att jag skulle blunda...

jag gjorde som han ville o kunde känna hur han började ha sex med mig..när jag låg och blundade så hörde jag hans stönanden, men jag hörde också fortfarande att Stina skrek.

Pontus höll på länge med mig det kändes som en evighet, när han var klar och gick bort från mig så öppnade jag ögonen,

jag hörde att Stina hade slutat skrika, Mattis kom ut från deras rum och sa till Pontus att dom skulle sticka..När jag hörde att dom smällde igen ytter-dörren så sprang jag in till Stina.

Jag kollade in genom dörren och såg Stina ligga på magen på golvet, jag sa till henne att dom hade stuckit men hon svarade inte.

Jag gick in till henne och vände på henne då såg jag att hela hennes ansikte var krossat.

Hon blödde något fruktansvärt. Hon öppnade ögonen och kollade på mig, sen drog hon en lång suck och sedan slöt hon ögonen igen. Hon var död. Jag visste att hon var död. Jag sprang till telefonen och ringde 112 dom sa att jag skulle göra hjärt-pumpningar på henne, jag gjorde det men hon började inte andas, efter ca fem minuter kom ambulansen,

dom sa till mig att akta mig och sen sprang dom fram med bår och la upp henne på, jag skrek och grät men sedan kom en ambulans-man fram till mig och sa att jag skulle lägga mig på en bår jag också, jag berättade att jag inte hade blivit slagen men jag fick åka till lassarettet i allafall för undersökning.

när jag var på sjukhuset så frågade jag hur det var med Stina, Doktorn som var därinne sa ingenting, han gick ut och kom sedan in igen med mina föräldrar, mamma grät och kramade mig, jag sa att det inte var nån fara med mig och frågade hur det hade gått med Stina,

pappa berättade att Stina inte längre fanns, hon var borta. jag lade huvudet mot sidan och kollade ut genom fönstret, jag kunde inte fatta det Stina min bästa och älskade kompis var borta.

Dom grep Mattis och Pontus.

Mattis fick 7 år för mord

Pontus fick 18 månader för grov våldtäkt och hjälp till mord...

(Denna är tagen från fragbite. Men måste bara posta denna, börjar fan gråta. Vill inte läsa igenom den igen, för då börjar jag grina. :ermm:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Shi-it.. I'm really not the crying type of guy but this.. I'm sick to my stomach..

Håller med, det vänder sig rejält i magen. Jag som precis skulle lägga mig & sova, kommer fan seriöst ha madrömmar om detta. Vafan... Är så äcklad.. Killarna var fan 18, tjejerna 14. Hur tufft är det? FYFAN! :ermm:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Fyfan vad sjuka människor det finns, dom kan inte ha mycket till hjärna. Kan ju berätta en liknande sak, dock inte lika våldsam men nog så hemsk. Min systers kompis kompis som vid tillfället var 23 år gammal var ute en lördagskväll här i Stockholm och festade. Hon var lite ovaksam och lät sin drink stå obevakad. Någon hade då lagt en stor dos av sömntabletter i hennes drink och vittnen säger att en man hjälpt henne ut. Polisen hittade henne senare i ett buskage nära Humlegården i Stockholm död, våldtagen och utan kläder. Dödsorsaken fastställdes och det var sömnpillerna som hade tagit livet av henne. Någon gärningsman har inte kunnat hittas och brottsrubriceringen är grov våldtäckt för det har inte kunnat bevisats att det inte var hon själv som lagt sömnmedel i hennes egen drink. Hemskt, och det här händer oftare än vi tror. Långt ifrån alla fall tas upp i media.

Redigerad av samool
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Fyfan vad sjuka människor det finns, dom kan inte ha mycket till hjärna. Kan ju berätta en liknande sak, dock inte lika våldsam men nog så hemsk. Min systers kompis kompis som vid tillfället var 23 år gammal var ute en lördagskväll här i Stockholm och festade. Hon var lite ovaksam och lät sin drink stå obevakad. Någon hade då lagt en stor dos av sömntabletter i hennes drink och vittnen säger att en man hjälpt henne ut. Polisen hittade henne senare i ett buskage nära Humlegården i Stockholm död, våldtagen och utan kläder. Dödsorsaken fastställdes och det var sömnpillerna som hade tagit livet av henne. Någon gärningsman har inte kunnat hittas och brottsrubriceringen är grov våldtäckt för det har inte kunnat bevisats att det inte var hon själv som lagt sömnmedel i hennes egen drink. Hemskt, och det här händer oftare än vi tror. Långt ifrån alla fall tas upp i media.

Rip, fyfan allstå. Sverige är inte roligt & bo i.

@HK_47: Mhmm, det 'värmde' lite, när dom fick straff. Men vafan. Mord på en 14åring? Shit.

Men, ska sova nu. RIP Stina & Anaa :'(

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

BTW: varför var dom tillsammans med två 18åringar? :ermm:

Det brukar ju vara så att när tjejerna är i den ålder är det "tufft" att vara tillsammans med en äldre kille..

Tycker det låter hemskt som fan, men frågan är som sagt om det är sant.

Sånna där jävla djur, för det är dom, borde bli kastrerade.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Det är inte säkert att dom ska kastreras, dom kanske har bättrat på sej nu. Och jag vet av egen erfarenhet hur hemskt det är när ett enormt misstag gör att man aldrig mer kan leva ett normalt liv... :)

EDIT: Om de inte har förändrats, ska dom torteras till döds! :ermm:

Redigerad av Xogede
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Kina, ett land som jag länge har beundrat. Låt deras familj betala en patron, sedan ett nackskott. Mycket biligare än ha en mördare I fängelset. Kostar ingenting.

Man kan ochså skära ut deras pungkulor och tvinga/hota dom att äta.

Är det bara jag som får en kännsla av att Sveriges många/visa ungdomar går utför?

Redigerad av Cyprez
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag tycker dom förtjänar att kastas in i en smutsig fängelsehåla där dom, gott och väl, kan sitta i några decennier.

Ja fast dom får bättre mat där än va du får i skolan.

Enligt min kusin som satt inne för ett tag sen sa att det va lyx att sitta där.

Och han förstod varför folk kommer hit och gör brott för att få åka in här.

Rätt sjukt ju.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Gäst
This topic is now closed to further replies.
 Share

×
×
  • Create New...