Jump to content

Vilken idrott utävar/spelar du?


gizmo91
 Share

Vilken idrott spelar du?  

67 röster

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

  • Inlägg 54
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Lirar fotboll, läs på min profil för detaljer.

Tennis. tog iof en paus denna termin eftersom jag har spelat 3 år i rad. men nästa termin så ska jag börja igen.  :)

Bara 3 år i rad ?

Har spelat fotboll året runt i 10 år nu, inte ett uppehåll har jag haft, förutom när hela laget har ett sånt uppehåll mellan seriens slut och vinterträningens start på ca en vecka.

Redigerad av x_simpa_x
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Inget för tillfället. Har gått på gym(fritid), innebandy(klubb), fotboll(klubbar) och ishockey(klubb). Testade pingis i en klubb förut också men det sög. Men spelar mycket pingis i plugget då det är typ det man kan göra där. Det eller datorerna. Lite tråkigt på dom längre rasterna.

Vilket lag i innebandy lirade du i då?

Själv lirar jag i Älta IF från Stockholm

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Lirar fotboll, läs på min profil för detaljer.

Bara 3 år i rad ?

Har spelat fotboll året runt i 10 år nu, inte ett uppehåll har jag haft, förutom när hela laget har ett sånt uppehåll mellan seriens slut och vinterträningens start på ca en vecka.

På vårterminen så hade jag en massa annat för mig förutom tennis. det blev en massa spring in till stan, hem igen. sen tillslut så orlade jag inte mer så jag tog en vilopaus den gär terminen. nu jag kan vila, spela mer CS och ägna mer tid åt skolan istället :lol: .

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...