Jump to content

Cigaretter! ÄNTLIGEN!


 Share

Recommended Posts

Ta ett screenshot då, förstår inte varför folk inte kan göra det..

Dessutom har det här tagits upp hundra gånger tidigare, exakt samma sak, men saken är att ingen kan ta ett screenshot, och det är väl ganska konstigt?

Klicka på en knapp och vips så har man ju ett kort.

Sluta försök få uppmärksamhet, om du nu måste få det, då får du väl få det på något annat sätt, för folk blir bara arga på det här sättet.

Redigerad av HOWHOW
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Är det bara jag (som dessutom har svårt för det) som blir sjukt irriterad på alla dessa jönsar som håller på i GTASA forumet!? ;)

Azore & trätopp *harkel* Topp3 (sorry sa fel ;) ) sköter jobbet bra, men ändå svämmar forumet över av alla id*oter. Kolla så sjukt många trådar som dagligen blir låsta...

Sluta att bara låsa...

hybernata dem direkt istället...

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag har hittar en cigarettmaskin i SA som man kan trycka ut cigaretter o röka! Typ som när man trycker en läsk, han står i röker den ett tag o sen kastar iväg den!

Jag vet inte om detta redan är upptäckt men min polare sa att det var helt nytt...

Du är som min kompis fick mig att titta igenom alla äffärer och klädaffärer för att han sa att det fanns att köpa ciggs I någon av dem. Detta var dock 3 dagar efter sa kommit ut på ps2. Ingen annan går på dina ''skämt'' förutom du själv.

Redigerad av Cyprez
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag har hittar en cigarettmaskin i SA som man kan trycka ut cigaretter o röka! Typ som när man trycker en läsk, han står i röker den ett tag o sen kastar iväg den!

Jag vet inte om detta redan är upptäckt men min polare sa att det var helt nytt...

Minska din signaut också! Sluta ljuga, alla vet om att det inte finns cigaretter som CJ kan röka.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Gäst
This topic is now closed to further replies.
 Share

×
×
  • Create New...