Jump to content

Vilket spel...


Mr Mister
 Share

Recommended Posts

Jag skulle nog rekommendera Colin Mcrae rally 3, Medal of honor: frontline, Red faction 2, Tony Hawk 4. Just nu så tycker jag att det inte finns så roliga spel som man vill ha. Jag ska iallafall vänta tills Return to castle Wolfenstein och splinter cell kommer till Ps2. Kommer ngngång i Mars. Jag har aldrig lirat Timesplitters 2 så jag vet inte.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

TimeSplitters 1 är rät så coolt men det e svår styrning i början så...men man lär sig...då e det väldgt rolgt...jag vll ha ssx tricky eller kngdom hearts... :'(

SSX Tricky testade jag på XBOX några gånger, men jag fattar inte hur man gör trick, det ända jag lyckats med är vanliga hopp men de kommer inte ens i närheten av alla grymma trick man får se i trailern. :(

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

SSX Tricky testade jag på XBOX några gånger, men jag fattar inte hur man gör trick, det ända jag lyckats med är vanliga hopp men de kommer inte ens i närheten av alla grymma trick man får se i trailern. :(

på SSX så gör man hoppar man, håller i L1,L2,R1,R2 och trycker åt sidan...du kan typ hålla i 3 och sånt ...a..du vet

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 2 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...