Jump to content

Vad gillar du?


I lol
 Share

Recommended Posts

Här har vi en lista över saker den kan användas till(Smygreklamen för pepsi hör till :) )

Först och främst, kan man trä på den över fingret. Praktiskt att ha som fingervärmare.

Sen så går det även att klämma på den, vilket är bra om man vill träna upp sina "handmuskler".

Den går även att användas som en "fingertrap".

(Se länk: http://www.newgrounds.com/portal/view/135265 )

Går även att användas på tår.

Eller, så kan man bara sitta och beundra den, i flera timmar i sträck.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • Inlägg 81
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Men lukta på den jäveln... fy faan. Fick typ andningsproblem, vad besprutar de sina grejer med?

Haha, så sant så sant - alla Kalle-grejor luktar själva definitionen av plast. Går knappt att använda pga äckel, och då man väl använder det går det över till själväckel eftersom man är rädd att lukten har spridit sig vidare.

Ungefär samma effekt som då man äter äpple i sophus, och tror att lukten har "gått över" till äpplet...

Jag gillar att skriva brev, för att inte TALA om att göra BAND!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Är den inte förbaskat hal och flyger ur händerna på en också?

Om man klämmer på ena kanten på den ja, men den funkar utmärkt som finger trap. (för vissa iallafall. om den är helt fylld med vatten så funkar det, om den inte är det, så funkar det mindre bra. Om man har väldigt beniga fingrar så kommer resultatet bli mindre bra.)

On topic:

Jag gillar:

Planescape Torment

Min Kalle Klanka leksak

Mitt rum.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Godis

Mamma

Pengar

Louis Vuitton

Gucci

Prada

Dolce & Gabbana

Aston Martin

Volvo

Mobiler

Mediaspelare

Handelsprogrammet

Acne (Jeansmärket)

Film

Musik

Lindsay Lohan

Ashlee Simpson

Britney Spears

Dyra restauranger

Resa

Hundar

Datorn

Yoga

Mitt gym

Alla mina kläder!

Det är ju svårt att skriva allt man tycker om..

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

*lång jävla lista*

Det är ju svårt att skriva allt man tycker om..

Lustigt att allt det där går före kompisar... känns lite som att "prylarna" får fylla tomrummet där det sociala egentligen skulle få plats. Jaja, jag är ingen psykolog, fick bara det intrycket när jag såg att saker som "dyra restauranger" platsade, men inte "vännerna"...

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Lustigt att allt det där går före kompisar... känns lite som att "prylarna" får fylla tomrummet där det sociala egentligen skulle få plats. Jaja, jag är ingen psykolog, fick bara det intrycket när jag såg att saker som "dyra restauranger" platsade, men inte "vännerna"...

Good point, Dock tänkte jag inte så. Tänkte mer på vad för materiellt jag tycker om. Om jag ska räkna med männsikor så blir det:

Vännerna

Mamma (Som jag har skrivit)

Mormor

Moster

Elsa

Girl, you know you're always in my heart :shifty:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...