Jump to content

Spara?


BroDD
 Share

Recommended Posts

Du sparar i kyrkan som finns i början av varje bana men det kostar 50 000 varje gång. Jag minns inte exakt vilka tangenter man byter radiokanal med o.s.v men jag vet att det är funktionstangenter. Jag tror det är F1 och F2 för radio och F6 eller F5 för att pausa, pröva dig fram tills du hittar rätt.

För att använda fusk måste du först ändra spelarens namn till Gouranga, sedan ändrar du det igen till fusket eller fusken du vill aktivera.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Du sparar i kyrkan som finns i början av varje bana men det kostar 50 000 varje gång. Jag minns inte exakt vilka tangenter man byter radiokanal med o.s.v men jag vet att det är funktionstangenter. Jag tror det är F1 och F2 för radio och F6 eller F5 för att pausa, pröva dig fram tills du hittar rätt.

För att använda fusk måste du först ändra spelarens namn till Gouranga, sedan ändrar du det igen till fusket eller fusken du vill aktivera.

Ah ok.. blev nästan rädd att man inte kunde spara o så...

så när ja ska fuska.. först byter ja namn till Gouranga, ska de va exakt så? o trycker enter eller så så namnet blir de.. sen går ja o byter namn, o tar bort couranga o skriver in tex alla vapen koden.. o sen enter, sen tillbaka o byt o skriv in nästa.. eller?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Gäst
This topic is now closed to further replies.
 Share

×
×
  • Create New...