Jump to content

Need For Speed: Most Wanted


Fisken
 Share

Recommended Posts

  • Inlägg 500
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Det finns en sk save editor där kan du typ skriva in hur mkt pengar du ska ha o bounty. Hittar inte länken men ska se sen om jag kan hitta den. Men då kan du även ändra namn tex om ditt spar heter "Hej" så kan du ändra det till typ "hejdå".

Ps. Jag ska möta Bull nr 2..^_^

Bilden e min nyaste bil..har låst upp alla..o alla prestanda o utseende:D

Oooo herejävlar....bilen.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 5 months later...

Bäää-bäää-bäää-be-di-bumpa...

Har börjat spela spelet igen. Klarade precis Black List #8 och har låst upp Mustangen, och håller på att pimpa upp den lite. Ska jag ha 17 eller 18" fälgar på den? Inte 19 eller 20, 17 och 18" känns mycket kraftfullare... Och sen är det snyggare. ;)

EDIT: Blev 18". :D

Vill att min bil ska vara snygg och skön att titta på, så jag valde den här gröna färgen - ögonen vilar mot den (Pani "upptäckte" den i övrigt, creds till honom). Vad säger ni om dekaler och shit?

Redigerad av Jacker
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 2 weeks later...

Drar upp den här...

Jag fattar inte alls hur man dragracar. Hur ska man kunna komma upp i en hög fart och hålla sig där? Fattar inget alls. Får bara blown engine när mätaren till vänster når rött. Det var en tutorial innan första gången, men den har jag glömt bort totalt. Någon som kan upplysa mig här? Skulle väl tro att det har något med att växla upp ju mer man ökar farten... men vet inte... hjälp?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Hehe låter bra Cortez

Btw hur långt har du kommit?

Slog ut blacklist #9 för en stund sen. Har slutat spela för idag. Ganska underhållande spel. Finner dock irriterande med polisen... hatar när de börjar jaga en. Enbart irriterande är vad de är. Hatar att man måste ha en minst bounty för att möta nästa blacklist.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

På tal om Drag-racing, så tycker jag den har blivit sämre för varje spel som släppts. I NFSU så var det soft. En raksträcka, thats it, snabbast vinner. I tvåan körde man i kurvor och sådär, ganska nice känsla och man måste verkligen få växlingarna rätt, men man måste ändå ha lite tur att inte krocka, jag menar, man hinner ju inte se bilarna om det är kurvor? I MW så handlar det typ bara om att lära sig hur bilarna kommer och ligga i rätt fil hela tiden, så vinner man. (:!!!:)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

På tal om Drag-racing, så tycker jag den har blivit sämre för varje spel som släppts. I NFSU så var det soft. En raksträcka, thats it, snabbast vinner. I tvåan körde man i kurvor och sådär, ganska nice känsla och man måste verkligen få växlingarna rätt, men man måste ändå ha lite tur att inte krocka, jag menar, man hinner ju inte se bilarna om det är kurvor? I MW så handlar det typ bara om att lära sig hur bilarna kommer och ligga i rätt fil hela tiden, så vinner man. (:!!!:)

Håller med till 100%!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

På tal om Drag-racing, så tycker jag den har blivit sämre för varje spel som släppts. I NFSU så var det soft. En raksträcka, thats it, snabbast vinner. I tvåan körde man i kurvor och sådär, ganska nice känsla och man måste verkligen få växlingarna rätt, men man måste ändå ha lite tur att inte krocka, jag menar, man hinner ju inte se bilarna om det är kurvor? I MW så handlar det typ bara om att lära sig hur bilarna kommer och ligga i rätt fil hela tiden, så vinner man. (:!!!:)

Sant! Jag hade dragracing som en av favoriterna förr.

Numera måste man köra samma race flera gånger om för att veta exakt när man ska byta fil å köra under en lastbil eller nå sånt.

Och rent av hatar dragracing nu :/

Redigerad av Wu Zi Mu
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Spelade spelet för ett tag sen och kom till blacklist 2 sen så krashade min användare och jag var tvungen att göra en ny och efter det så har jag inte orkar spela mig upp igen. Jag skulle uppskatta om någon kunde lägga upp en sparfil och säga vart jag ska lägga den så jag slipper köra om från början.

Och förresten, någon som vill spela över internet senare ?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...