Jump to content

Rapparen med bäst "flow"


The Dude
 Share

Recommended Posts

Jag e ett STORT Eminem Fan...visste inte att det fanns så många på denna sidan

som ens gillar han lite..några sköna "FLOW" låtar som jag gillar e bl.a.

50cent - Just a Lil' Bit

Tony Yayo - Curious

Eminem & Jay-Z - Renegade

Sen don absolut SkÖNASTE "Flow" låtarna e:

Eminem - Stimulate

Trick Trick Ft.Eminem - Welcome to detroit City

Dom 2 sista e ett MÅSTE...

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • Inlägg 113
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Why dont you nafsa on my ollon just a little bit because Eminem, 50 cent & g-unit sucks both my balls.

Snarare tvärtom...det e du som går och "nafsar" på ollon som antagligen kommer bli din framtida karriär...kan se det framför mig

Mr.Magic: Worlds Greatest "Ollon-Nafsare" and "Röv-Slickare"...säg inget om nåt du inte ens lyssnar eller fattar...allt du skrev tog säkert 30 minuter för att du va tvungen att ha en engelsk-ordlista sammtidigt som du skrev det :nuke: ..jaja..pallar inte slösa mer tid på nån som dig ;)

Redigerad av Shady_4_life
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Snarare tvärtom...det e du som går och "nafsar" på ollon som antagligen kommer bli din framtida karriär...kan se det framför mig

Mr.Magic: Worlds Greatest "Ollon-Nafsare" and "Röv-Slickare"...säg inget om nåt du inte ens lyssnar eller fattar...allt du skrev tog säkert 30 minuter för att du va tvungen att ha en engelsk-ordlista sammtidigt som du skrev det :nuke: ..jaja..pallar inte slösa mer tid på nån som dig ;)

Jag kan se det framför mig "Eminem Wannabe möter Eminem och Suger av honom."

Min pappa kommer från antigua och där pratar man engelska så det tog inte 30 minuter.

Tack för din tid. Gå tillbaks till att runka till Disco Inferno videon nu.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Aja, om ni vill ha nån som rappar fort, så tror jag det är Twista som håller världsrekordet. Skulle kanske nämnt det tidigare.

Nej twista rappar inte snabbast i hela världen. Det var nån ganska okänd snubbe som rappade så fort att man knappt hörde vad han sa. Twista försökte slå det.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Nej twista rappar inte snabbast i hela världen. Det var nån ganska okänd snubbe som rappade så fort att man knappt hörde vad han sa. Twista försökte slå det.

Daddy Freddy, a dancehall artist, held the world's record on four different occasions for his ability to spit out 507 syllables a minute. In 1992, a rapper called Tung Twista grabbed the title. He's shortened his name since then and goes by Twista.

Current record holder: JC-001, with 530 syllables a minute.

Han har varit rekordhållare i alla fall. :)

Osäker källa detta...

Rebel xd with 687 syllables a minute
Redigerad av Cortez
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...