Stora_tomtefar Skrivet 28 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 juli, 2005 Jag såg Magnolia, K-pax och American Beauty häromsistens, och jag fick inte nog! Jag menar, dessa rätt långsamma, mycket bra och symboliska filmer tyckte jag var bra (speciellt Magnolia). Sååå, nu undrar jag, har ni några tips på andra, lika bra dramafilmer man kan ta sig ett kik på Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ace Skrivet 28 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 juli, 2005 Schinlers List.. Mycket bra och sorglig.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vinnecool Skrivet 28 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 juli, 2005 A beautiful mind... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fr34k Skrivet 28 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 juli, 2005 Titanic Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stora_tomtefar Skrivet 28 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 28 juli, 2005 Titanic Puh, den har jag sett alltför mycket. Var hardcore-fan till den fillmen under mina yngre dagar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 28 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 juli, 2005 Hur kan man tycka Titanic va bra? Den va skrattretande. Det tyckte jag tillochmed när jag såg den när jag va typ... 12. Filmen med Russel Crowe (Kanske va A Beutiful Mind) är bra. Och sorglig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
jaeger Skrivet 28 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 juli, 2005 Jag fick tårar för första gången när jag såg Ladder 49. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 28 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 juli, 2005 American history X. Kommer nog med fler tips Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kiedis Skrivet 28 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 juli, 2005 Pay It Forward - Skicka vidare, är bra..nästintill sorglig Med:Haley Joel Osment, Helen Hunt och Kevin Spacey Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 28 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 juli, 2005 Pay It Forward - Skicka vidare, är bra..nästintill sorglig Med:Haley Joel Osment, Helen Hunt och Kevin Spacey Bah, den slutade bara ledsamt. Annars tråkig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 28 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 juli, 2005 Donnie Darko.... :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 28 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 juli, 2005 (redigerad) We were soldiers! Mycket bra film som man blir rörd av Samt Band of Brothers fast det är iofs en mini-serie Redigerad 28 juli, 2005 av kariya Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vinnecool Skrivet 28 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 juli, 2005 Donnie Darko.... :'( Äh, trist och boring... "100 day of Solom" Eller vad den heter om du vill grina... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Invictus Skrivet 28 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 juli, 2005 (redigerad) The Green Mile Braveheart Gladiator Forrest Gump I am Sam edit: fler... Saving Private Ryan Castaway The Deer Hunter Lord of the Flies Redigerad 29 juli, 2005 av Samurize Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 28 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 juli, 2005 The Green Mile ... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 28 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 juli, 2005 The Green Mile Braveheart Gladiator Forrest Gump I am Sam The Green Mile = Okej. Braveheart = Inte sett = Ingen kommentar Gladiator = Hello, vad är det sorgliga? Egentligen ? Forest Gump = Tyckte den va tråkig (iochförsig är det svårt att uppskatta filmen när man är typ... Tio I Am Sam = Det är en bra film. Minns inte om han har aspberger eller vad det är. Men bra är den. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
epix Skrivet 29 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 juli, 2005 Dancing in the Dark. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Geten123 Skrivet 29 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 juli, 2005 I Am Sam kan få en att drunkna i tårar. :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 29 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 juli, 2005 (redigerad) Butterfly Effect, någon? Ganska sorglig i slutet, när han inser att hans familj och vänner skulle ha det mycket bättre utan han. Ganska konstig film också.. Redigerad 29 juli, 2005 av Skarface Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 29 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 juli, 2005 Äh, trist och boring... "100 day of Solom" Eller vad den heter om du vill grina... 100 Days Of Sodom a.k.a. Salo?! Det är ju värsta pervo-filmen. Gråter är nog det sista man gör. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts