Jump to content

Filmer sökes


Stora_tomtefar
 Share

Recommended Posts

Butterfly Effect, någon? Ganska sorglig i slutet, när han inser att hans familj och vänner skulle ha det mycket bättre utan han. Ganska konstig film också..

Haha, bra att avslöja slutet B) Tycker inte den filmen var specielt sorglig, men den är fortfarande jädrans bra.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Butterfly Effect, någon? Ganska sorglig i slutet, när han inser att hans familj och vänner skulle ha det mycket bättre utan han. Ganska konstig film också..

Den är sorglig :'(

tycker det är så hemskt när han snubben tar hunden i en säck och tänder på den :'( .

*något sånt,var längesedan jag såg den*

Den är ett måste asså...

Redigerad av Elander
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Shawshank Redemption all the way. ["Nyckeln Till Frihet"] på svenska. Extremt bra film om en oskyldigt dömd bankir på 40-talet som blir skickad till ett av de värsta fängelsen i Amerika. Grym film med Morgan Freeman och Tim Robbins. Se även Taxi Driver, väldigt känsloladdad film med Robert De Niro.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Dancing in the Dark. ;)

"Dancer in the Dark" heter den. Den är jävligt bra.

Donnie Darko, som någon sa, är grym...

"Triplets from Belleville" (alt. "Triplets of Belleville"), eller "Trion från Belleville" på svenska är en redigt bra film (fast jag vet att Stora_tomtefar redan har sett den...). Tecknad, skitrolig och assorglig. Jävligt weird med, men vadfan... :P

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Min första och ända film jag har gråtit på va the green mile tycker så synd om den där stora killen som är rädd för mörkret :'(

sen finns thug angel som e sorglig tupacs ansikts min är så känslo löss finns nästan bara sorg i det tyckte så synd om honom började nästan gråta på den :P

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...