Jump to content

Problemet som inte kan lösas!


Pain To ThE MaX
 Share

Recommended Posts

det här kanske låter dumt men om jag...installerar om spelet, och sedan startar det direkt och går i display options och ändrar upplösning till t.ex. 1024*768 och trails på och full på drawing distance...kommer spelet att göra texturerna lite sämre så att jag kan ha det eller kommer det inte att bli någon skillnad?

Hoppas ni fattar vad jag menar!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Asså varför kunde de inte göra GTA3 som alla andra spel. I alla spel kan man höja/sänka grafiken ta bort mipmaping och allt sånt skit. Men neeej. GTA3 måste själv bestämma och om man har ett grafikkort som NÄSTAN klarar fullt så lägger den grafiken på fullt. Så klart det hackar då.

Det borde komma en patch som gör att man kan sänka grafiken i OPTIONS-DISPLAY menyn och inte behöva stänga spelet och gå in i grafikkortets inställningar i datorn!

min kompis dator: 1900mhz GeForce 3 ti 200(tror jag) och 512 i ram med windows 98 och där laggar det inte ens i en 0.01 sekund. Han kör på 1024*768*16 med fullt på drawing disstance o.s.v

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 1 month later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...