Jump to content

Är reglerna för hårda?


BloodLizard
 Share

Vad tycker du om reglerna på gtasajtens forum?  

83 röster

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

Tycker dom är bra som dom är, någotslappa ibland dock...

Dock har jag något personligt emot inga lekar regeln... :( så jäkla fånig, det ända lekarna gör är att hålla "gtasajten-gruppen" mer sammansatt..

Dock för att undvika att det kommer tusentals "LEK HÄR!!!!1111!!" - trådar, så skulle man kunna ha "veckans lek" eller nåt..

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 2 weeks later...

De är bra som de är, folk gnäller ju på nybörjare, hur kunniga var ni om forumet när ni

besökte det för första gången? Tänk er själva då när ni skrev er första tråd, om ni fått svaret:

SÖK SÖÖÖK SÖÖÖÖÖK Jävla idiot

Skulle ni stannat då? Var lite trevligare själva, och ge nybörjaren en länk till reglerna och en länk till en topic som svaret finns i, och en länk till sökfunktionen. Alla har varit nybörjare nån gång, såklart de gör fel första gången, finns inget anledning att förolämpa dom som om ni var mer värda än dom. "Respekt" på forumet ska inte vinnas genom hur länge man varit medlem eller hur många posts man har, utan hur trevlig och kunnig man är enligt mig.

Reglerna är bra, men var mer noga på att straffa otrevliga(förutom mig då (w00t) ) och spammande medlemmar.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

De är bra som de är, folk gnäller ju på nybörjare, hur kunniga var ni om forumet när ni

besökte det för första gången? Tänk er själva då när ni skrev er första tråd, om ni fått svaret:

SÖK SÖÖÖK SÖÖÖÖÖK Jävla idiot

Skulle ni stannat då? Var lite trevligare själva, och ge nybörjaren en länk till reglerna och en länk till en topic som svaret finns i, och en länk till sökfunktionen. Alla har varit nybörjare nån gång, såklart de gör fel första gången, finns inget anledning att förolämpa dom som om ni var mer värda än dom. "Respekt" på forumet ska inte vinnas genom hur länge man varit medlem eller hur många posts man har, utan hur trevlig och kunnig man är enligt mig.

Reglerna är bra, men var mer noga på att straffa otrevliga(förutom mig då :) ) och spammande medlemmar.

Jag blev varnad direkt och bannades i 5 månader om jag kommer ihåg rätt. Men vi måste ha i alla forum delar reglerna pinnade tycker jag.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...