Jump to content

Är reglerna för hårda?


BloodLizard
 Share

Vad tycker du om reglerna på gtasajtens forum?  

83 röster

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

För slappa. Tycker de ska vara som I Garry's mod forum. Där blir man bannad i 3 dagar om man har en dålig titel på sin tråd. Och man blir bannad om man skriver dåligt. That's more like it. -_-

Men om man har ett för strängt forum så kommer folk sticka efter en tid. För slappt forum så blir det kallabalick. Alla gör som de vill och modsen har ingen kontroll.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

För hårda, inte för spam och liknande men mot svårdommar och sånt. Kolla på A.A, om man skriver kuk eller något i moddingforumet får man ju en varning. Inget illa elakt mot A.A då, eftersom han är den enligt mig bästa moderatorn just nu.

Redigerad av HOWHOW
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

För hårda, inte för spam och liknande men mot svårdommar och sånt. Kolla på A.A, om man skriver kuk eller något i moddingforumet får man ju en varning. Inget illa elakt mot A.A då, eftersom han är den enligt mig bästa moderatorn just nu.

Hänger aldrig där men fan va löjligt. Om man känner att kuk är ett lämpligt förstärkningsord kan man väl använda det bäst man vill. Om A.A's konservativa åsikter ska gälla som lagbok är det ju ett klart brott mot demokratin och rättvisan här på forumet. Eh.. egentligen bryr jag mig inte ett skvatt -_-

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

[O][T],Aug 8 2005, 23:54] Tycker att reglerna är alldeles för tama, trådar som kapas hit & dit och ej tillför tråden något annat är onödiga inlägg.

Sen finns det moderatorer som borde bli lite mognare på div olika sätt.

BOT

Har du synpunkter angående vårt beteende får du gärna framföra dom, kanske kan hjäpa oss att "mogna"

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Hänger aldrig där men fan va löjligt. Om man känner att kuk är ett lämpligt förstärkningsord kan man väl använda det bäst man vill. Om A.A's konservativa åsikter ska gälla som lagbok är det ju ett klart brott mot demokratin och rättvisan här på forumet. Eh.. egentligen bryr jag mig inte ett skvatt ^_^

Varning utdelas ej om man avänder sådant språk.

Varning utdelas om man avänder sådant språk upprepade gånger i alla inlägg.

Reglerna är till för er, för att ni skall trivas och kunna bemötas med respekt från andra medlemmar som en människa har rätt att bli.

Sen att medelåldern här på forumet ligger runt en 10-13 år,gör inte saken bättre av att folk använder sådant språk.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...