Jump to content

Öltråden


Hades
 Share

Recommended Posts

Detta är då öltråden! Här snackar vi om öl, nu kommer en lista på mina favoriter utan inbördes ordning eller vad fan det nu heter.

Grön Tuborg, Carlsberg sort guld, Guiness, San Miguel, Stella, Jever, Åbro Orginal, Heineken, Grolsch, Bavaria och Becks.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

När är det man får köpa lättöl? Det är väl vid femton - eller sextonårs åldern?

Hursomhelst så minns jag när jag var nere i byn och vandrade. Då hade det coola hiphop-gänget som var i den åldern köpt sig en back med lättöl som de tänkte festa loss på och bli fulla :ph34r: Ingen drack av det dock, backen bara stod där och alla tittade lite osäkert på den och diggade till musiken. Har aldrig sett något så patetiskt ;)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

När är det man får köpa lättöl? Det är väl vid femton - eller sextonårs åldern?

Hursomhelst så minns jag när jag var nere i byn och vandrade. Då hade det coola hiphop-gänget som var i den åldern köpt sig en back med lättöl som de tänkte festa loss på och bli fulla ^_^ Ingen drack av det dock, backen bara stod där och alla tittade lite osäkert på den och diggade till musiken. Har aldrig sett något så patetiskt ;)

Haha :ph34r:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

När är det man får köpa lättöl? Det är väl vid femton - eller sextonårs åldern?

Hursomhelst så minns jag när jag var nere i byn och vandrade. Då hade det coola hiphop-gänget som var i den åldern köpt sig en back med lättöl som de tänkte festa loss på och bli fulla :ph34r: Ingen drack av det dock, backen bara stod där och alla tittade lite osäkert på den och diggade till musiken. Har aldrig sett något så patetiskt ;)

Låt mig rätta dig. Wannabe-hiphoparna. De är 14isar.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Gäst
This topic is now closed to further replies.
 Share

×
×
  • Create New...