Jump to content

GTA:Sweden


darkjak
 Share

Recommended Posts

  • Inlägg 672
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Kanske inte ska lägga mig i när jag inte är delaktig men allt borde inte vara svenskt eller? Alla bilar som åker runt på gatorna här i Sverige är väl inte SAAB och Volvo. Alla butiker är väl inte svenska? Nej. Tycker faktiskt att det borde vara utländska butiker, restauranger, bilar m.m så det blir så realistiskt som möjligt. sen är det upp till er :wacko:

Redigerad av PluOntS
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Kanske inte ska lägga mig i när jag inte är delaktig men allt borde inte vara svenskt eller? Alla bilar som åker runt på gatorna här i Sverige är väl inte SAAB och Volvo. Alla butiker är väl inte svenska? Nej. Tycker faktiskt att det borde vara utländska butiker, restauranger, bilar m.m så det blir så realistiskt som möjligt. sen är det upp till er :wacko:

Visst!

Tycker ju att man bör ha med Toyota Corolla, i och med att det är Sveriges mest sålda bil!

San Fierro ska ersättas av en stad belägen i Götaland!

Göteborg är en HET kandidat!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

De kommer att bli intressant att se hur denna mod utväcklas, om den du nu gör de. För ja visst skulle de va fränt me GTA: Sweden men ni håller på att prata om nya städer o de kommer att ta skeeet lång tid, och sen alla röster (om ni nu ska gö de) och sen bilarna, ja vi får se hur de går helt enkelt. :wacko:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Hej allesammans!

Jag har då tagit över ledarrollen efter en tids diskussioner med Darkjak. Det som blir min huvudsakliga uppgift är att styra upp allting och se till så att saker blir gjorda. Till det har jag gjort en hemsida och ett forum som snart kommer upp. Väntar bara på att få domännamnet registrerat (www.GTA-sweden.com).

Jag har erfarenheter av ledarskap sen tidigare, då jag varit inblandad i diverse moddprojekt och är även ordförande i en ungdomsförening med 60 medlemmar.

Mer information kommer! Ska försöka hålla er uppdaterade så gott det går.

Angående namndiskussionen kan jag presentera mitt förslag:

Ön Los Santos motsvarar Svealand med Stockholm som största stad.

Ön San Fierro motsvarar Götaland med Göteborg som största stad.

Ön Las Venturra motsvarar Norrland med Luleå eller Kiruna som största stad. (Kiruna med tanke på att det finns en ”gruva” i närheten, både i spelet och i verkligheten).

Redigerad av Jorre
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Var det nödvändigt att kalla mig 'bögjävel'? Iaf, visst kan det komma att bli Malmö. Ingenting är klubbat och klart, vi bara utbyter ideér än så länge.

Nä, det var inte särskilt nödvändigt att kalla dig bögjävel, låter bara coolt serru. :wacko:

No hard feelings.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Var det nödvändigt att kalla mig 'bögjävel'? Iaf, visst kan det komma att bli Malmö. Ingenting är klubbat och klart, vi bara utbyter ideér än så länge.

Nej det var inte nödvändigt. Han har en varning att se fram emot.

Nä, det var inte särskilt nödvändigt att kalla dig bögjävel, låter bara coolt serru. :wacko:

No hard feelings.

DET ÄR VERKLIGEN INTE OKEJ ATT KALLA EN PERSON FÖR BÖGJÄVEL.

Sluta upp med detta genast. Tillåter INTE sånt här i detta forum. Ytterligare varningar kan utdelas om så behövs.

Redigerad av A.A
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Nej, vafan, bögjävel! MALMÖ SKA DET VARA! :(

OK? :o

Vad har du då tänkt dig att man ska göra av all öken kring Las Venturas... bögdjävel? ;)

Idén som finns just nu är att vi ska ha en stad från varje landsdel, och att öknen ska textureras om till fjäll!

Sen kanske man på något himla krångligt vis kan dela på San Fierro för att få två städer på Götalandsön, men det är inget vi prioriterar just nu...bögdjävel!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

OK? :o

Vad har du då tänkt dig att man ska göra av all öken kring Las Venturas... bögdjävel? ;)

Idén som finns just nu är att vi ska ha en stad från varje landsdel, och att öknen ska textureras om till fjäll!

Sen kanske man på något himla krångligt vis kan dela på San Fierro för att få två städer på Götalandsön, men det är inget vi prioriterar just nu...bögdjävel!

Varning! Fy! Han kallade mig bögdjävel! :'(

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

OK? :o

Vad har du då tänkt dig att man ska göra av all öken kring Las Venturas... bögdjävel? ;)

Idén som finns just nu är att vi ska ha en stad från varje landsdel, och att öknen ska textureras om till fjäll!

Sen kanske man på något himla krångligt vis kan dela på San Fierro för att få två städer på Götalandsön, men det är inget vi prioriterar just nu...bögdjävel!

Men, jag menar ju inte att landskapet runt ska vara skånskt, utan jag menar mer att staden lik Malmö.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Okej, ETT LITET ORD till som leder till personligt påhopp så kommer tråden att låsas.

SKÄRPNING NU.

Lägg av, räcker väl att ge dom varningar.

Inte ska väl dumbom få förstöra för oss andra också?

Du vill väl ha gladare medlemmer, lovar att inte JAG blir gladare om tråden blir låst iaf. ;)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Nu var det så att självaste trådskaparen Darkjak fällde ett personligt påhopp. Ja jag vet, Dumbom började, men det ger absolut inte Darkjak rätt att fälla en sådan kommentar tillbaka.

Vill man ha en tråd kvar så får man sköta sig.

Att lägga av sig sådana kommentarer är så totalt omoget och onödigt.

Så nu går vi ontopic och sköter oss så ska vi se att tråden kommer att vara kvar.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...