Jump to content

GTA-SA Stuntfilmer


Recommended Posts

  • Inlägg 115
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Nja, är lite tomt på det. Har faktist bara sett 3 mods på forumet sedan jag blev medlem.  :rolleyes:

Finns bara 4 st "allsmäktiga"(Arvid, Funnylin, StellHell, Kaller), sen har vi Azore, Topp3, Hawkeye i SA delen, och i moddingdelen har A.A fullmakt. För det mesta. Har väl glömt nån men det var ingen som fråga heller så...

Btw, sen så har vi den allsmäktiga, den som de flesta medlemmarna ser upp till, Hultenius himself, kungen här på GTAsajten och forumet. Men han är ju ROOT, högsta man kan vara.

Redigerad av Cortez
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Btw, sen så har vi den allsmäktiga, den som de flesta medlemmarna ser upp till, Hultenius himself, kungen här på GTAsajten och forumet. Men han är ju ROOT, högsta man kan vara.

Men det dåliga med hultenius är att han inte är här så ofta (han svarar aldrig på frågor i varken topics eller PM :'( )

Men asså jag e ny på vegas och fattar 0 av hur man gör typ eftertext m.m

Redigerad av qouad_Gta
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Men det dåliga med hultenius är att han inte är här så ofta (han svarar aldrig på frågor i varken topics eller PM :'( )

Men asså jag e ny på vegas och fattar 0 av hur man gör typ eftertext m.m

Han svarar svinofta i PM...

Men han borde vara lite mer aktiv i forumet skulle kännas trygt :P

Äh nu skickar vi PM till någon mod och säger att dom ska flytta och pinna ^_^:P

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ska göra en film.

Behöver några svar dock.

#1. Vars får man crosshjälmen?

#2. Vars hittar jag GTA Texter för att ta bort "Replay" texten

#3. Vet någon hur man gör slowmotion i Vega Video 6?

#1. Ingen aning, undrar jag faktist också. :huh:

#2. http://www.thegamersalliance.com/dynamic.p...le=american.rar (Ska ladda upp på gtasajten)

#3. Ja, högerklicka på klippet, sedan Insert/Remove envelope. Då kan du dra ner och dra upp en linje som är mitt på klippet. För att kunna sätta dit keyframes, så dubbelklickar du på linjen.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ska göra en film.

Behöver några svar dock.

#1. Vars får man crosshjälmen?

#2. Vars hittar jag GTA Texter för att ta bort "Replay" texten

#3. Vet någon hur man gör slowmotion i Vega Video 6?

#1. Pro laps

#2. Här

Edit: la upp den på rapidshare

Redigerad av qouad_Gta
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

@Marklund: Skulle du kunna uppdatera, den redan underbara, listan genom att skriva vilken konsol som använts i stuntfilmerna?

Btw, har du gjort nån stuntfilm man skulle kunna få se?

Jag gör det senare.

Jag har bara hittills editerat en SA film, men jag och några andra håller på med en nu. :huh:

Fast den lär dröja ett tag eftersom vi ska göra en story av den.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Skrivet (redigerad)
Finns det någon mirror på "Hell Frozen"? Undrar för att den från tga inte fungerar bra för mig.

Tyvärr inte.

Min lina här är inte så stabil, den stänger av sig var 10:nde minut, har ingen aning varför. Så om du väntar några dagar så kan jag ladda upp den på filefront. >_<

Edit: Vad har du för problem med TGA? Var säker påa tt du har loggat in och att du har stängt av din brandvägg.

Edit:

Tyvärr så blir min nya film fördröjd massor på grund av medlemmen 'brodd's signatur-länk. :shifty:

Redigerad av Marklund
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...