Jump to content

GTA-SA Stuntfilmer


Recommended Posts

  • Inlägg 115
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Okej, Tar åt mig av kritiken och tackar för den. Ska göra en ny nu (den ska ej bara spelas in över än dag med vanliga stunts utan ska ta ett tag på mig och vem vet kanske dyker allas vår TV upp mitt i allt och hoppar.

Bra, ser fram emot den. (w00t)

Men se nu till och kolla på de filmerna jag skrivit upp med hög rankning, de är bäst.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Skrivet (redigerad)

Ok jag kollade på den nu, ska lägga till den i listan.

________________________

Editeringen:

Jag gillade riktigt mycket fonterna du använde, ser faktiskt inget fel i editeringen! Bra jobbat.

Stuntsen:

Jag ser att du har förbättrat dig väldigt mycket, enormt bra. En del meningslösa p2b2360's och korta p2b's, men annars var det väldigt bra. Först trodde jag att "Zero Fear" skulle bli en crew som snabbt skulle försvinna, men nu ser jag att ni har talang. Stort grattis till dig och pir. <_<

Musiken:

Enormt bra, passade perfekt.

Slutresultat:

8.9/10 - En del onödiga stunts, men annars var allt toppen!

^_^

Edit:

Släpp den på gtastunting.com också!

Redigerad av Marklund
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ny film till alla på GTASajten och alla andra förstås... den skulle passa i första inlägget!

Extreme Part 1

Följer Marklunds upplägg...

________________________

Editeringen:

Okej, men inget speciellt. Klart godkänd, men som sagt inget speciellt.

Stuntsen:

Mycket bra. Finfina stunts och inget att klaga på. Kan även säga att jag gillar dina bäst, även om pir inte heller är dålig.

Musiken:

Först en rättning... De heter "Turbonegro", inte "Turboneger".

Jag älskar bandet och gillar låten, dock skulle jag se något annat i denna film.

Slutresultat:

6.5/10 - En av de bättre, men jag vill inte sätta högre betyg. Dock ska du se detta som ett bra betyg av mig, eftersom ingen av de filmer som finns på Marklunds lista skulle få en 10/10 av mig. Detta för att jag vet att det går att göra mycket bättre stuntfilmer, som är värda högre betyg. Minus också för att bildkvalitén inte var den bästa.

Redigerad av Tackleberry
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Marklund Poängterar (som du skrivit i första inlägget) betyder att det är viktigt att man läser den punkten, t.ex. (Jag poängterar dock att Linux inte alls har samma platform som windows). Du menar poängsätter :D

edit:

Vad jag har sett så har du klagat på vissa att dem inte kan svenska ? Nu får du allt själv krypa till korset.

Redigerad av Zear0x
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Marklund Poängterar (som du skrivit i första inlägget) betyder att det är viktigt att man läser den punkten, t.ex. (Jag poängterar dock att Linux inte alls har samma platform som windows). Du menar poängsätter :D

edit:

Vad jag har sett så har du klagat på vissa att dem inte kan svenska ? Nu får du allt själv krypa till korset.

Hur många har jag klagat på? Kanske 2 personer som har skrivit med fjortisspråk som "elleh" och sådant liknande. Jag har varit medlem här i ungefär 3 dagar nu. Ändrade på skiten, nöjd nu?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...