profilejohan Skrivet 12 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 juli, 2005 Kan inte se filmerna..inte ens me VLC media player :S Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DimpZ Skrivet 13 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 juli, 2005 Testa med BS player Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
crEjbi Skrivet 13 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 juli, 2005 Varför är inte Cj Style med? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
profilejohan Skrivet 13 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 juli, 2005 Funkar inte med BS eller VLC.. lol varför är de Rar filer :S:S går ju inte spela upp med något program Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 13 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 juli, 2005 Hahahahaha du måste ju packa upp dem först. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eindpeng Skrivet 15 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 juli, 2005 Det var ju som in i helvete att båda jävla hostplatserna är nere. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tackleberry Skrivet 15 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 juli, 2005 Det var ju som in i helvete att båda jävla hostplatserna är nere. Nu är dom väl upp igen? TGA är iaf det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eindpeng Skrivet 15 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 juli, 2005 Nu är dom väl upp igen? TGA är iaf det. Fungerar inte för mig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 17 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 juli, 2005 GTA Dont Try this at home - Av Mr.magic (5/10) GTA Dont Try this at home - Av Mr.Magic & XaeRo(5/10) Rätta till det tack. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tackleberry Skrivet 17 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 juli, 2005 Lägg gärna min film, "B(l)ack in Business", till listan också. Filefront TGA Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 17 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 juli, 2005 Mariiiiie när får vi se din film då ? Eller har den redan kommit ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Solstice^ Skrivet 19 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 juli, 2005 Det kan väl du göra..? Om inte, varför tror du att någon annan skulle vilja göra det? Jag har tyvärtr inte någon webserver uppe, annars skulle jag GLADELIGEN gjort det, men så har ju jag bara 0,8 mbit upp. Det vore ju BETYDLIGT bättre om det låg på en 10mbits server. Nån människa här inne som gillar filmer bör ju sitta på en 10mbits lina och ha en server? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 19 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 juli, 2005 Jag älskar o kolla på filmerna, gillar förövrigt att göra stunts o sånt själv, men jag har på Ps2 så jag kan inte spela in, sen har sitter jag bara på en 0,25:a så de blir ju inget för mig heller. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebabpizza Skrivet 19 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 juli, 2005 De flesta filmer på listan är bara skit. Varför inte rösta fram de 10 bästa och lägga dom på en lista? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 19 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 juli, 2005 För att det kanske är folk som vill se dem som du tycker e dåliga. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 19 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 juli, 2005 Jag tycker de flesta e helt ok. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skez Skrivet 3 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 augusti, 2005 SA Smackdown funkar inte .inte för mig i alla fall!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 3 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 augusti, 2005 Hahahahaha du måste ju packa upp dem först. Hur packar man upp dom(kan ingenting,absolut ingenting om datorer)? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Chilli_13 Skrivet 3 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 augusti, 2005 Nu har jag fått för mig att filma en stuntfilm eller nåt liknande... Men ack jag har ju det på Ps2, men många andra har filmat på Ps2 är det nån som har lust att berätta hur, gärna lätt förklaring är lite seg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 4 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 augusti, 2005 Hur packar man upp dom(kan ingenting,absolut ingenting om datorer)? Först måste du ju ha ett packa upp program, Winzip, eller Winrar, jag har båda men föredrar Winrar, sen höger klickar du bara och trycker på "Extract to.." eller "Packa upp filer..." beroende på om du har svenska eller engelska, sedan väljer du bara var du vill att mappen me filmen ska hamna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts