kagol Skrivet 6 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 juli, 2005 (redigerad) Kan någon ge ett tips på ett namn på en stuntfilm? Redigerad 6 juli, 2005 av kagol Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tackleberry Skrivet 8 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 juli, 2005 Äntligen var då tråden flyttad. @kagol: Det är ganska svårt att ge tips på något namn. Namnet ska ju vara passande och helst ha någon innebörd. Mitt tips är att läsa första posten i denna tråd för att få inspiration, mer kan jag inte hjälpa dig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
D-link Skrivet 9 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 juli, 2005 Min nya... http://files.filefront.com/Bjrnlabb_the_on...;/fileinfo.html Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kagol Skrivet 9 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 juli, 2005 (redigerad) Ok håller på att ladda upp filmen nu på FF den kommer snart Redigerad 9 juli, 2005 av kagol Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 9 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 juli, 2005 Håller också på att ladda hem filmen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Marklund Skrivet 9 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 9 juli, 2005 Min nya... http://files.filefront.com/Bjrnlabb_the_on...;/fileinfo.html Ska ladda ner den nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kagol Skrivet 9 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 juli, 2005 Japp då var den uppladad och klar...här kommer den Filmen kollade igenom den nu innan jag lade upp den och märkte lite småfel i redigeringen (stavning) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Marklund Skrivet 9 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 9 juli, 2005 (redigerad) D-link, seriöst, var den filmen seriös? 2/10 kagol, 1.2/10, vore kul med lite stunts. Kommer med kommentarer senare, har ej tid just nu. Redigerad 9 juli, 2005 av Marklund Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Freden Skrivet 9 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 juli, 2005 0/10... ser ingen stunt där.. Varför inte starta en ny topic efter någon har gjort en ny film? Med datum också! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
D-link Skrivet 9 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 juli, 2005 D-link, seriöst, var den filmen seriös? 2/10 haha, vad tror du själv? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tackleberry Skrivet 9 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 juli, 2005 0/10... ser ingen stunt där.. Varför inte starta en ny topic efter någon har gjort en ny film? Med datum också! Visst får man göra en egen topic för en film, men denna tråd är bra för att lista alla. Om (läs "när") jag släpper en stuntfilm kommer jag göra en egen tråd för den + be Marklund att lägga den till listan i denna tråd. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DimpZ Skrivet 9 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 juli, 2005 Visst får man göra en egen topic för en film, men denna tråd är bra för att lista alla. Om (läs "när") jag släpper en stuntfilm kommer jag göra en egen tråd för den + be Marklund att lägga den till listan i denna tråd. Så kommer jag då att göra! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 10 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 juli, 2005 Ska jag vara ärlig tycker jag att Topicen ska bli klistrad Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ludvig Skrivet 10 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 juli, 2005 Hur gör man egna filmer då? det skulle vara bra om man kunde spara sin Replay som kommer när man trycker på F1, fast det fattas Ljud och några animationer. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 10 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 juli, 2005 Hur gör man egna filmer då? det skulle vara bra om man kunde spara sin Replay som kommer när man trycker på F1, fast det fattas Ljud och några animationer. ... http://www.gtasajten.com/forum/index.php?s...opic=13402&st=0 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ran Skrivet 10 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 juli, 2005 Uhm, lägg inte upp filerna på FileFront. tar tid att börja nerladdningen, och dessutom går det SAKTA! och att rara filerna är ganska dumt. man tar ändå bort info-texterna, så... tar bara onödig tid, och filerna blir inte mindre för att du rarar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 10 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 juli, 2005 Varför inte ? Jag tycker att Filefront funkar helt ok, man minimerar ju självklart hemladdningsrutan och stäbger filefront hemsidan och sitter o gör andra saker medans de laddar inte sitter man o glor på hemladdningsrutan, gör man något kul under tiden så går laddningen fort. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Solstice^ Skrivet 10 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 juli, 2005 Vore det inte smidigt om någon kunde hosta ALLA filmer på samma sida? helst med åtkomst via FTP eller liknande? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tackleberry Skrivet 10 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 juli, 2005 Vore det inte smidigt om någon kunde hosta ALLA filmer på samma sida? helst med åtkomst via FTP eller liknande? Det kan väl du göra..? Om inte, varför tror du att någon annan skulle vilja göra det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MiRRe Skrivet 10 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 juli, 2005 (redigerad) Jag har gjort en film i windows movie maker...men hur gör man så att man kan spela upp den i windows media player? För det spelas bara upp i wmm...Kan nån hjälpa mig... PS.det går inte att trycka öppna med wmp har redan prövat det.DS EDIT:Fick rätt på det sj hehe.. Redigerad 10 juli, 2005 av Mariiiiie Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts