Jump to content

Grand Theft Auto: Vice City


Foka
 Share

Recommended Posts

  • Inlägg 62
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Tony Montana>>> Tack... det är det jag menar. Meningslöst våld, visst, det är kul. Men inte i ett helt spel.

Man kan inte klara av femtusen poliser själv, man kan inte bli av med snuten genom att ta en flygande polisbricka eller färga om bilen på två sekunder medans snutarna står vi ingången och glor som dumma fån. Och Tony, det var lite därför jag gjorde denna topic. Så kul att se på en massa nötter komma med löjliga kommentarer som endast en fjortishjärna kunde kommit på. Verkar inte tåla kritik här. Jag spelar VC ofta, varje dag. TG också.... har varvat det ett par gånger nu fast med olika varianter (Inte skjuta poliser, inte få mer häsla, inte skjuta något, bara knäcka nacken på dom eller ta gisslan etc.). VC, visst. Man kan leka Crazy Taxi (som förövrigt är ganska undehållande i arkadhallen)...

Men, som superplay skrev, gta serien börjar bli lite uttjatat och ingen variation knappt. Förhoppningsvis så blir det en TG 2 som är något längre. Och gärna högertrafik :huh:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Att det kostade så mycket märks.

Men... TG gjorde succe och slog bort VC från topplistan.... Ett tag i alla fall ^_^

Nåja, man får väll nöja sig med att en ny genre inom spelbranchen har uppfunnits. Och det har vi R* att tacka för.

GTA

TG

MAFIA

PAYBACK.

Denna genre är otroligt härlig och knäcker alla dom andra med fet marginal :huh:

för vem gillar inte köra bil och döda folk? ... på ett realistiskt sätt dock tack

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Mr.Mister, jag tror inte att du är rätt man att svara på om det kommer en uppföljare eller inte.Jag tror nog att jag litar på självaste Team Soho som redan har 2 titlar planerade, jag upprepar, en expansionspack, och TG2.

Det stod i Superplay att det troligen inte kommer en uppföljare.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Mr Mister: Lita inte på allt du läser, bilda egna uppfattningar.

Tony: Jag läste om payback för någon månad sedan. Det ska vara en blandning mellan GTA och tekken tydligen. Eller snarare GTA och Final Fantasy, varje gång det blir fajt så blir det likadant som Final Fantasy, turer etc. Jag vet inte riktigt om jag går med på iden med det hela, men i alla fall... det är ett till spel i genren :huh:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Tony Montana>>> Tack... det är det jag menar. Meningslöst våld, visst, det är kul. Men inte i ett helt spel.

Man kan inte klara av femtusen poliser själv, man kan inte bli av med snuten genom att ta en flygande polisbricka eller färga om bilen på två sekunder medans snutarna står vi ingången och glor som dumma fån. Och Tony, det var lite därför jag gjorde denna topic. Så kul att se på en massa nötter komma med löjliga kommentarer som endast en fjortishjärna kunde kommit på. Verkar inte tåla kritik här. Jag spelar VC ofta, varje dag. TG också.... har varvat det ett par gånger nu fast med olika varianter (Inte skjuta poliser, inte få mer häsla, inte skjuta något, bara knäcka nacken på dom eller ta gisslan etc.). VC, visst. Man kan leka Crazy Taxi (som förövrigt är ganska undehållande i arkadhallen)...

Men, som superplay skrev, gta serien börjar bli lite uttjatat och ingen variation knappt. Förhoppningsvis så blir det en TG 2 som är något längre. Och gärna högertrafik :huh:

Vart i vilken Superplay står det?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Har följt den här fajten ett tag...jag har funnit den högst underhållande....dels för att många inlägg handlar om realism....Jag spelar spel för att det är kul och för att det är som en sorts verklighetsflykt....och i spelen jag spelar letar jag inte efter realism!...Vilket är roligast

Att folk blir rånade på gatan runt omkring-Att de inte blir det för att det är dag i London???

Skjuta med coola vapen-Skjuta med mesiga vapen eftersom dom coola i verkligheten är svåra att få tag på???

Att bilarna ska vara enkla att köra men ändå enge en sorts känsla av realism-Att knappt kunna styra bilarna för att det är realistiskt???

Kunna köra ner gatlykter etc.-Gatlyktan böjs lite och bilen stannar för att det är realistiskt???

GTA är inte byggt för att det ska vara jäkligt realistiskt men det är The Getaway....det är två olika spel....men att spela spel just bara för att det är realistiskt verkar korkat!!!

Jag är beredd på mycket kritik(Jag vet att jag kommer få det)....och var snälla sig inte korkad 14 års hjärna eller vad det va ni sa förrut....

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Har följt den här fajten ett tag...jag har funnit den högst underhållande....dels för att många inlägg handlar om realism....Jag spelar spel för att det är kul och för att det är som en sorts verklighetsflykt....och i spelen jag spelar letar jag inte efter realism!...Vilket är roligast

Att folk blir rånade på gatan runt omkring-Att de inte blir det för att det är dag i London???

Skjuta med coola vapen-Skjuta med mesiga vapen eftersom dom coola i verkligheten är svåra att få tag på???

Att bilarna ska vara enkla att köra men ändå enge en sorts känsla av realism-Att knappt kunna styra bilarna för att det är realistiskt???

Kunna köra ner gatlykter etc.-Gatlyktan böjs lite och bilen stannar för att det är realistiskt???

GTA är inte byggt för att det ska vara jäkligt realistiskt men det är The Getaway....det är två olika spel....men att spela spel just bara för att det är realistiskt verkar korkat!!!

Jag är beredd på mycket kritik(Jag vet att jag kommer få det)....och var snälla sig inte korkad 14 års hjärna eller vad det va ni sa förrut....

Eller hur! Verkligheten räcker väl?! Jag spelar inte spel för att få total realism...

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag säger bara L0L @ TG

Det e fan det sämsta jävla spelet jag har spelat...

PS. Om du inte gillar GTA serien, vad har du här att göra alls då??? :D:lol::D:lol::D:lol:

Är det det sämsta spelet du spelat, kommer Super Mario 1 på förstaplats då? :P

Själv gillar jag TG mer än VC men ni behöver inte bombardera mig med klag bara för det, jag får faktiskt tycka som jag vill... :D

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Gäst
This topic is now closed to further replies.
 Share


×
×
  • Create New...