Jump to content

Battlefield


KalleR
 Share

Recommended Posts

Det beror väl på vad som är dyrt för dig. Men jag tycker dom har bra priser.

(w00t)

Din länk länkades till själva cdon.com, inget spel. Det dom menade var att cdon var lite väl dyrt att köpa inte själva spelet.

Kan väl dessutom bara hålla med, cdon har bra priser enligt mig.

Redigerad av MAFIA_KING
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Någon intelligent själ får väldigt gärna dela med sig utav strategiska tips för att lätt vinna Wake Island som Allies på BF1942.

Tack på förhand <_<

Om du spelar mot botar kan du glömma möjligheten att förbättra strategin. Om du kör MP är det först och främst viktigt du kommunicerar med laget, och att de på nåt vis lyder dig. >_< Men annars: Flygfältet är den viktigaste kontrollpunkten, då man får mycket resurser därifrån. Sen skulle jag försöka få fi att landstiga i norr i stället för i söder, eftersom det är betydligt lättare att försvara flygfältet från anfall norrifrån än väster ifrån.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag har skaffat Battlefield 2, men det dåliga är att det går så längsamt när man ska gå in på en server. Och man kan inte trycka ner spelet som i CS om man vill kolla på MSN snabbt.

yes you can!

Ta bara och ctrl+alt+del så går det fin fint

Men statsen på internet fungerar inte!

Det är något problem som EA har

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

vad gör egentligen mappen i mina dokument, Det finns ju profiler där och så. Min fråga är alltså vad händer om jag tar bort mappen? Datorn börjar bli tjurig och så jag tar säkerhetskopior.

Profiler, demofiler, konfigurationsfiler, mm. Vet inte vad som händer om man tar bort det, men jag skulle inte rekommendera dig att göra det.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Profiler, demofiler, konfigurationsfiler, mm. Vet inte vad som händer om man tar bort det, men jag skulle inte rekommendera dig att göra det.

Ska jag spara de om jag formaterar om datorn t.ex?

En till fråga: kan man logga in på en annan dator mad sin egen profil?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Är det någon som vet hur EA gör den där "Dokumentärfilmar" tekniken i den här trailern? Battlefield 2: Armored Fury.. I början så är det just den här "Dokumentärfilmar" tekniken (När flygplanet flyger förbi, tanks attackerar). Hur gör dom den?, och vilket program kan möjligtvis göra ungefär samma sak?.

EDIT: Om man analyserar just början så märker man(jag iallafall) att dom använder hastiga rörelser men ändå på ett mjukt sätt. Det är liksom inte "hackigt" som när man filmar själv med musen.

EDIT: Man kanske skulle återskapa samma effekt med hjälp av en väldigt "trög" musmatta?.

Redigerad av Tux
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Är det någon som vet hur EA gör den där "Dokumentärfilmar" tekniken i den här trailern? Battlefield 2: Armored Fury.. I början så är det just den här "Dokumentärfilmar" tekniken (När flygplanet flyger förbi, tanks attackerar). Hur gör dom den?, och vilket program kan möjligtvis göra ungefär samma sak?.

EDIT: Om man analyserar just början så märker man(jag iallafall) att dom använder hastiga rörelser men ändå på ett mjukt sätt. Det är liksom inte "hackigt" som när man filmar själv med musen.

EDIT: Man kanske skulle återskapa samma effekt med hjälp av en väldigt "trög" musmatta?.

Jag misstänker att den är förrendererad, precis som många andra speltrailers. De använder alltså lite mer avancerade grejer än Fraps och Windows Movie Maker för att göra sina filmer...

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Har statsen slutat uppdateras?? >_<

Jag började spela BF2 för ett par dagar sedan efter ett stort uppehåll.

Men nu när jag kollar på statsen har dom inte uppdateras!! :mellow:

Och jag kör på rankade servrar.

BTW: Stats jag fick på Wake igår

Det var så för ca 2 veckor sedan, men det fixades, igår så fick jag inte statsen förens idag på morgonen, så det ska inte vara några problem

Edit: det varkar som om flera får stats fast som inte spelar, kan vara när statsen var nere så de får poängen nu :)

Redigerad av kobbe
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...