Jump to content

Mod-showroom!


Speeder
 Share

Recommended Posts

  • Inlägg 791
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Han bör klaga för om han inte har tillstond att använda dom så tycker jag han ska bli BANNAD!! jag hatar folk som snor grejjer

Han skulle ju göra om dom...

Det är väl inte att sno.

Att sno är mer som att lägga upp dom på nätet som dom är o kalla det eget...

Men jaja, ni får reda ut det själva!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Här är en uzi jag håller på med men det e inte säkert att jag tänker fixa in den i sanandreas för jag tror inte det funkar

uppdatering

Nej det är ingen uzi.

en uzi ser ut såhär uzi_472388_2.jpg

____________________________________________________________

min g3sg1 model är klar nu, det som kommer att finnas e en model med jägar magg o en model med jägar magg och ljud dämpare och en vanlig.

och sen en utan sikte + jägar magg som ska ersätta country rifle, och självklart ska jag ändra så den skuter automat B)

ja så här ser den ut nu iaf...

vad tycks?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Grim(back nu har jag fått nog du trackar en hela tiden för du tror du kan och vet bäst hela tiden din data nörd. Du sitter väll och glor på vapen dag in och dag ut B) jag vet intee vad alla vapen heter. Jag tror det är så att du e rädd för att folk ska bli bättre en dig på att modda eller vad det heter...

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Grim(back nu har jag fått nog du trackar en hela tiden för du tror du kan och vet bäst hela tiden din data nörd. Du sitter väll och glor på vapen dag in och dag ut ;)  jag vet intee vad alla vapen heter. Jag tror det är så att du e rädd för att folk ska bli bättre en dig på att modda eller vad det heter...

Nej inte alls jag tycker att det ska kommer fler vapen moddare sa bara att det inte va en uzi så du kan rätta till det.

det ser ju lite o seriöst ut om non skulle göra en volvo o säga att det är en saab. om du fattar vad jag menar <_<

och jag har alldig hävdat att jag vet bäst eller gör bäst, det är bara du som fott för dig det, men tack för komplimangen B)

Redigerad av GRIM(back
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Men en Ingram Mac-10 är en UZI. Bilden du lade upp är ju en UZI-SMG. Duh.

Nej det är bara någon konstig förvirring bland folk i older 4-17 år

uzi ägs av företaget imi som ochså gjorde desert eagle.

det finns 4 uzis det är smg, mini, micro och pistol.

mac-10 och mac-11 hör man ju på namnet attd et INTE låter äns som uzi och ägs av företaget cobray som ochså gjorde street sweeper.

så ebento är lite efter :)

Redigerad av GRIM(back
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...