Jump to content

Stylade Bilar


Recommended Posts

  • Inlägg 174
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Hur får ni sånna snygga bilar? Var stylar ni dom?

Klara bilskolan(Brons eller bättre på alla "moment") sedan så ringer Ceacar så får du nya uppdrag vid garaget i Doherty gör dom. Efter det så kan du modda din bilar i ett nytt ställe i San fierro som heter Whell Arch Angels

Redigerad av T-Ryder
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

"Bara har en bil"? Det är väl bara styla en till i såfall? Den försvinner ju självfallet omdu inte sparar den i ett garage. Det kostar ju knappt nåt ändå. Jag har lagt ner 150 000 på att styla har jag för mig. Märks ju inte i "plånboken" när man väl har lite cash. Har 90 000 000 för tillfället...

Någon bugg jag upptäckt är att ifall man ställer in en bil med paintjob i garaget och sen går in i huset för att spara innan garageporten hinnr stängas. Då försvinner paintjobet på alla bilar i det garaget. Endast den udnerliggande färgen är kvar.

Har hänt många gånger för mig. Irriterande när man måstye måla om fyra bilar igen... Borde komma en buggfix...

För övrigt, roligast är ju nästan att modda riktiga skräpbilar. Sätta på spoilers på helt ruttna bilar osv =P

Riktigt trist att det inte finns något race för moddade bilar bara... :'(

Redigerad av johle
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...