Edino Skrivet 20 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 juli, 2005 2F2F - Nissan Skyline Snygg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VaXXoR Skrivet 23 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 juli, 2005 Är de någon mer än jag som gillar savanna ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
d4nny Skrivet 23 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 juli, 2005 Min lilla skönhet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skytten Skrivet 25 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 juli, 2005 Vrålåket! http://upl.silentwhisper.net/uplfolders/upload9/vrarlak.JPG Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyanz Skrivet 25 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 juli, 2005 Era bilar e ingenting jämfört med min hehe Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 25 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 juli, 2005 Era bilar e ingenting jämfört med min hehe Kanske skulle underlätta med en bild? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skytten Skrivet 27 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 juli, 2005 Era bilar e ingenting jämfört med min hehe Du får väl bevisa det... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VaXXoR Skrivet 19 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 augusti, 2005 Min älskling dog :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chucky.swe Skrivet 20 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 augusti, 2005 Min fina bil Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
emgee Skrivet 20 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 augusti, 2005 (redigerad) Ni som gör bilarna med en massa fina mönster (T.ex. Chuckys, jag menar inte dom med eldflammor) kan man göra det i nåt modgarage eller har ni program? Edit: Och hur gör ni dom "lufthålen" som finns där fram på vissas bilar? Redigerad 20 augusti, 2005 av emgee Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chucky.swe Skrivet 20 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 augusti, 2005 Ni som gör bilarna med en massa fina mönster (T.ex. Chuckys, jag menar inte dom med eldflammor) kan man göra det i nåt modgarage eller har ni program? Edit: Och hur gör ni dom "lufthålen" som finns där fram på vissas bilar? Typ som detta på huven heter:vents bilen heter iaf primo men det går att göra med en del andra och med typ flames dom finns bara på två bilar phoenix och bullet tror jag Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
emgee Skrivet 20 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 augusti, 2005 Typ som detta på huven heter:vents bilen heter iaf primo men det går att göra med en del andra och med typ flames dom finns bara på två bilar phoenix och bullet tror jag Asså, kan man bara göra sånna lufthål i Wheel Arch Angels? O btw, sry jag menade Chucky_4:s mönster. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chucky.swe Skrivet 20 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 augusti, 2005 Jag kanske ska påpeka att jag har garagemodden som gör att man kan modda nästan alla fordon men det är på transfender man moddar primo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
emgee Skrivet 20 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 augusti, 2005 (redigerad) Har också den modden, kan man fixa såna lufthål i Transfender då eller? Hänger inte med. ^^ Redigerad 20 augusti, 2005 av emgee Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adriian Skrivet 20 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 augusti, 2005 Min skönhet! http://upl.silentwhisper.net/uplfolders/upload7/min_skonhet.JPG Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VaXXoR Skrivet 20 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 augusti, 2005 Min skönhet! http://upl.silentwhisper.net/uplfolders/upload7/min_skonhet.JPG Själv har man typ 8 stycken savana bilar I LOVE SAVANA Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
emgee Skrivet 20 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 augusti, 2005 <3 Min gröna Voodoo lowrider! Bild kommer om en/två dagar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chucky.swe Skrivet 21 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 augusti, 2005 (redigerad) Har också den modden, kan man fixa såna lufthål i Transfender då eller? Hänger inte med. ^^ Ja det måste det ju gå eftersom jag moddade primon där eller Redigerad 21 augusti, 2005 av chucky.swe Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
emgee Skrivet 21 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 augusti, 2005 Ja det måste det ju vara eftersom jag moddade primon där eller Ok, tack då förstår jag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chucky.swe Skrivet 21 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 augusti, 2005 (redigerad) Ok, tack då förstår jag. Ja ingen orsak men satan vad mitt internet strular om det inte var för det skulle jag lägga upp tre bilder på topp fräscha bilar Redigerad 21 augusti, 2005 av chucky.swe Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts