Jump to content

det vore grymt om.....


Joey
 Share

Recommended Posts

Kanske det, låter inte dumt... men vart ska jag lägga det? Jag tror inte det kommer blir så stort så det bli bara ett "subforum"...

Jag funderar även på att lägga in ett forum för Getaway och ett för Maffia, de liknar ju GTA ganska mycket och vad jag vet så finns det inget svenskt forum för dessa spel...

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Kanske det, låter inte dumt... men vart ska jag lägga det? Jag tror inte det kommer blir så stort så det bli bara ett "subforum"...

Jag funderar även på att lägga in ett forum för Getaway och ett för Maffia, de liknar ju GTA ganska mycket och vad jag vet så finns det inget svenskt forum för dessa spel...

varför inte half life counter-strike forum ochså

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag tycker du Hultenius borde göra som Arvid gjort i sitt forum...Ha ett Forum för Multiplayer... -_- Jag börjar bli trött på alla Multiplayer-trådar överallt. Vore kanske bättre om alla låg samlade på ett ställe??? :rolleyes:

Va de inte jag som börja me MP forum? Jag gjorde de iaf i September nångång när ja skaffa mitt forum...

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...