Jump to content

Savegames


GT4
 Share

Recommended Posts

Har en efter man har gjort första C.R.A.S.H uppdraget, den andra är den ända jag har kvar... Sen får jag nya...

Men vet inte hur jag lägger upp :wub:

Du går in under "C:\Documents and Settings\DITT NAMN\Mina dokument\GTA San Andreas User Files

Där finner du en mapp som heter gallary en user tracks och några .b filer, dessa ska du lägga upp!

Har du sparat i den första sloten så heter din save "GTASAsf1.b" om du har det in slot 2 GTASAsf2.b osv.

Okej, nu vet du vad du ska ladda upp. Lets do this thing..!

Bläddra ner till "File Attachments" och tryck på browse där letar du upp save-mappen och laddar upp saven med CRASH uppdraget..

Då jag skulle vara intreserad av det.. :shifty:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • Inlägg 53
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Du går in under "C:\Documents and Settings\DITT NAMN\Mina dokument\GTA San Andreas User Files

Där finner du en mapp som heter gallary en user tracks och några .b filer, dessa ska du lägga upp!

Har du sparat i den första sloten så heter din save "GTASAsf1.b" om du har det in slot 2 GTASAsf2.b osv.

Okej, nu vet du vad du ska ladda upp. Lets do this thing..!

Bläddra ner till "File Attachments" och tryck på browse där letar du upp save-mappen och laddar upp saven med CRASH uppdraget..

Då jag skulle vara intreserad av det.. :wub:

Ladda upp den här, jag skriver också ditt namn bredvid den. Så kan någon annan ladda ner den också!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Skrivet (redigerad)
Då kanske du kan berätta för mig varför man ska ersätta main.scm med den som medföljer?

För att rekytera "7 grupp medlemmar"?

Edit:Och du tror väl inte att "GTAGaming" ska hosta en fakefil?

Redigerad av GT4
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

När jag spelar på den, så är inte allt utforskat...

Samt så hur kan han bara ha fått Wanted Stars 2 gånger? Och så ahr han fuskat 7 gånger. Men "Never Wanted" fusket är inte aktiverat.

Edit: Vill någon ha en save med full Vapen Stats på alla vapen utom M4 och shotguns, så ska jag fixa det.

Äditt2: SMG och AK47 fullt nu.. Snart pistol o uzis

Redigerad av Moongoose
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

När jag spelar på den, så är inte allt utforskat...

Samt så hur kan han bara ha fått Wanted Stars 2 gånger? Och så ahr han fuskat 7 gånger. Men "Never Wanted" fusket är inte aktiverat.

Edit: Vill någon ha en save med full Vapen Stats på alla vapen utom M4 och shotguns, så ska jag fixa det.

Ok, uppdaterat savegame, inget fusk nu (tror jag iaf).

GTASAsf1.b

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Vart har ni era "Gamesave" mapp som ni sparar era sparfiler på? "C:\Documents and Settings\DITT NAMN\Mina dokument\GTA San Andreas User Files"? Om du har nån annan destination var vänligen och skriv det eftersom jag kommer att skapa en installations fil för er nybörjare!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Sjekke greier, er en på www.gtaforum.no som trenger savegames, skulle ha gitt han den, men siden jeg ble bannet der istdet, så kan jeg ikke det:/

Grunnen til at jeg ble bannet(for dere som lurer på det): var at jeg skrev i en topic om hvor lite liv det har blitt på www.gtaforum.no idet sisste. ganske dum grunn å banne en mann for altså, menmen! :huh:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...