Jump to content

Hitman lvl på vapen?


 Share

Recommended Posts

Ja vet inte riktigt faktiskt. Men jag körde gäng krig hela tiden. Gå bara in i ett gäng område o skjut gäng medlemmarna så stor det "You have provided a gang war" så kommer d fullt me gubbar. Ja gjorde så tills jag fick fullt på alla vapen som går o ha d på..

Redigerad av 50 cent
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Men man måste ha aktiverat gäng områdena först. Gå bara in i ammunation i los santos. Ammunation affären har en stor pistol med en usa flagga bakom på väggen.

Jag har kommit soppas "långt" att jag inte har några gängområden pga. det där sista uppdraget i första staden...

Kan någon svara mig efter hur många uppdrag jag kommer att få ta över gängområder igen? Det var roligt de :ph34r:

Och om man tagit över ett gängs alla områden, har eliminerat det gänget då?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

En spoiler (från engelska spoil, 'förstöra') är en sammanfattning eller beskrivning av handlingen i exempelvis ett spel/film som avslöjar så pass mycket att det kan tänkas förstöra för spelaren/tittaren, då spelupplevelsen sällan blir lika bra om man i förväg vet vad som kommer att hända.

Svar på fråga 2: Du måste göra flera uppdrag i Las Venturas innan.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

En spoiler (från engelska spoil, 'förstöra') är en sammanfattning eller beskrivning av handlingen i exempelvis ett spel/film som avslöjar så pass mycket att det kan tänkas förstöra för spelaren/tittaren, då spelupplevelsen sällan blir lika bra om man i förväg vet vad som kommer att hända.

Svar på fråga 2: Du måste göra flera uppdrag i Las Venturas innan.

Tack förs beskrivningen på ordet :ph34r:

Så gängområden visar sig efter ett antal uppdrag i Las Ventuas?

Det är väl gängområden i alla städer?

OM blir det inte mycket att försvara om man äger alla gängområden?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

För att förklara lite shit här....

Innan du kommer till San Fierro så kommer du ha kommit förbi en episod där du kan ta över gängområden. *Spoiler*

TA INTE ÖVER NÅGONTING DU KOMMER FÖRLORA ALLTING SENARE. BALLAS KOMMER AT UTROTA DIG FRÅN LS ETT TAG

För att få hitman på alla vapen ska du först gå till Ammu nation och köpa en massa vapen. (typ 1500 skott till tec 9 om du vill bli hitman på den) ställ dig sedan vid ett garage med en bil i, Skjut på bilen tills den bösjar brinna och gå bort lite så att dörrarna stängs innan den exploderar. Gör detta om och om igen tills du är hitman.

Edit: Det är bara gängområden i Los Santos. Jag har dock läst någonstans att man kan göra något så att det blir gängområden över hela kartan. Jag tror man flyger med hydran ut mot vattnet i typ 432 timmar.

Edit 2: När man har tagit över alla gängområden så finns det inget gäng kvar att kämpa mot.

Redigerad av Spectre
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

För att förklara lite shit här....

Innan du kommer till San Fierro så kommer du ha kommit förbi en episod där du kan ta över gängområden. *Spoiler*

TA INTE ÖVER NÅGONTING DU KOMMER FÖRLORA ALLTING SENARE. BALLAS KOMMER AT UTROTA DIG FRÅN LS ETT TAG

För att få hitman på alla vapen ska du först gå till Ammu nation och köpa en massa vapen. (typ 1500 skott till tec 9 om du vill bli hitman på den) ställ dig sedan vid ett garage med en bil i, Skjut på bilen tills den bösjar brinna och gå bort lite så att dörrarna stängs innan den exploderar. Gör detta om och om igen tills du är hitman.

Edit: Det är bara gängområden i Los Santos. Jag har dock läst någonstans att man kan göra något så att det blir gängområden över hela kartan. Jag tror man flyger med hydran ut mot vattnet i typ 432 timmar.

Edit 2: När man har tagit över alla gängområden så finns det inget gäng kvar att kämpa mot.

Om man skjuter på hjulen börjar bilen inte brinna... :)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...