Halo Skrivet 11 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 juni, 2005 Jag s¨åg att det snackades tusen bröder i Lost tråden, så jag startar en ny tråd om tusenbröder! vad tror ni kommer hända i nästkommande säsong? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 11 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 juni, 2005 Härligt att det kommer en tredje säsong! Tusenbröder är imo en av de bästa serierna SVT har producerat. Den visar hur jävligt det kan bli om man dras in i den kriminella världen och är dessutom ohyggligt spännande! Jag älskar filmer och serier med bankråns/fängelse-tema. Btw, hittade en liten artikel om de kommande avsnitten: http://www.sn.se/parser.php?sect1=110§2=359&id=81790 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RadiuZ Skrivet 11 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 juni, 2005 Vad menar dom med två avsnitt hösten 2006? Blir det bara två avsnitt eller?! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Everest Skrivet 11 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 juni, 2005 (redigerad) Två säsongerna tror jag han menar. Håller med Arvid till 100% Redigerad 11 juni, 2005 av Everest Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ferizi Skrivet 11 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 juni, 2005 Jag älskar tusenbröder, jag ska nog se några avsnitt ur säsong ett ikväll som enligt mig är den bästa av dom hitils två säsongerna. Tack arvid för den länken btw.. Den tredje säsongen värkar ju kunna bli bra, hoppas att hamid (Daniljo Bejarano) är med i den, han äger Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Halo Skrivet 11 juni, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 11 juni, 2005 Men ajg är så nyfiken på vad det ska handla om!! kommer Hoffa fly utomlands å jakten fortsätter kanske? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 12 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 juni, 2005 Två säsongerna tror jag han menar. Håller med Arvid till 100% Nej. Den tredje upplagan av "Tusenbröder" kommer att sändas i två avsnitt hösten 2006. Den "tredje upplagan" kan väl inte vara två säsonger. Alltså står det rätt, tredje säsongen blir bara två avsnitt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RadiuZ Skrivet 12 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 juni, 2005 Nej. Den "tredje upplagan" kan väl inte vara två säsonger. Alltså står det rätt, tredje säsongen blir bara två avsnitt. Den kanske kommer i två avsnitt på hösten och fortsätter sen på våren Jaja, det blir nog bra Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 12 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 juni, 2005 Kul med en 3dje säsong. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Valle-Ball Skrivet 13 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 juni, 2005 Jag s¨åg att det snackades tusen bröder i Lost tråden, så jag startar en ny tråd om tusenbröder! vad tror ni kommer hända i nästkommande säsong? Typ att Tompa (eller vad han hette) kommer tillbaka under hemlig identitet och löser att sina problem, flyr utomlands med familjen och drar sig tillbaka Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ferizi Skrivet 13 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 juni, 2005 Typ att Tompa (eller vad han hette) Jan Lenhoff a.k.a Hoffa Hittade den är artiklen btw http://www.aftonbladet.se/vss/noje/story/0...,441825,00.html Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 13 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 juni, 2005 Älskar Tusenbröder! Har säsong 1 på dvd, men har inte sett säsong 2. Är den lika bra? Kul att de fortsätter med en tredje säsong! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maxz Skrivet 13 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 juni, 2005 Såg hela första säsongen. Nåt avsnitt på andra (tror jag). Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Halo Skrivet 14 juni, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 14 juni, 2005 Såg hela första säsongen. Nåt avsnitt på andra (tror jag). Hur klarade du av att bara se ett avsnitt på andra säsongen? :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts