Jump to content

Officella Hjälptopicen..


Ace
 Share

Recommended Posts

Provar att skapa en sån här topic, så man slipper asmånga topics med frågor..

Fråga 1: Nästan alla bilar är sketna, finns det något sätt att tvätta dom?

Fråga 2: Har hört talas om att man kan sno tillbaka bilar ifrån polisen, och min fråga är vilka bilar är det? Är det såna som man har lämnat efter sig eller när man blir wasted eller något annat?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Vet inte riktigt om detta är en bra idé... jag menar, forumet är ju ett ställe att ställa frågor på och diskuttera, man behöver ju inte samla allting på ett ställe...

Ok om det var en dålig ide så.. skit i den :D

Men svara gärna på mina frågor först :)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Fråga 1: Nästan alla bilar är sketna, finns det något sätt att tvätta dom?

Fråga 2: Har hört talas om att man kan sno tillbaka bilar ifrån polisen, och min fråga är vilka bilar är det? Är det såna som man har lämnat efter sig eller när man blir wasted eller något annat?

1: Nope. Tror dock bilarna varierar från gång till gång, på samma sätt som du ibland kan se en halvt sönderslagen bil åka omkring på gatorna...

2: Yes till jazz, besök bara "Police Impound" vid polisens högkvarter, platserna varierar från stad till stad. Garaget ligger i samma byggnad, men tar du dig in där (förutsatt att du inte använder en polisbil) får du en "Wanted-level". Där nere någonstans står dock din dyrgrip...

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

2: Yes till jazz, besök bara "Police Impound" vid polisens högkvarter, platserna varierar från stad till stad. Garaget ligger i samma byggnad, men tar du dig in där (förutsatt att du inte använder en polisbil) får du en "Wanted-level". Där nere någonstans står dock din dyrgrip...

Ok, tack.. Vilka bilar är det som hamnar där då?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Fråga 2: Har hört talas om att man kan sno tillbaka bilar ifrån polisen, och min fråga är vilka bilar är det? Är det såna som man har lämnat efter sig eller när man blir wasted eller något annat?

Det finns en guide om det här på forumet. Skriven av LittleGuna i denna tråd. Kattla har också gjort en översättning till svenska på trdeje sidan i samma tråd.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...