Jump to content

Fyfan! ;(


Recommended Posts

Men vad arg man blir! Jag har beställt pc versionen från cdon. Ska jag nu behöva uppleva ljudproblem och skit? Men varför fixade inte rockstar alla problem innan? Kan inte rockstar fixa något på internet som man kan ladda ner till sitt spel så att man slipper detta!Jag väntar på spelet och det är inte precis kul att höra att det finns allvarliga problem i det....

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Men vad arg man blir! Jag har beställt pc versionen från cdon. Ska jag nu behöva uppleva ljudproblem och skit? Men varför fixade inte rockstar alla problem innan? Kan inte rockstar fixa något på internet som man kan ladda ner till sitt spel så att man slipper detta!Jag väntar på spelet och det är inte precis kul att höra att det finns allvarliga problem i det....

Rockstar kommer att säkert släppa en patch.

Redigerad av Kaboom
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Men vad arg man blir! Jag har beställt pc versionen från cdon. Ska jag nu behöva uppleva ljudproblem och skit? Men varför fixade inte rockstar alla problem innan? Kan inte rockstar fixa något på internet som man kan ladda ner till sitt spel så att man slipper detta!Jag väntar på spelet och det är inte precis kul att höra att det finns allvarliga problem i det....

Som jag skrev i en annan tråd:

Xboxen ser likadan ut överallt, så det är bara ett system att anpassa gta till

På pc finns det oändligt många kombinationer med grafik ljud processorer,ram, operativ mm. därför är det väldigt svårt att få spelet att lira felfritt för alla

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Som jag skrev i en annan tråd:

Xboxen ser likadan ut överallt, så det är bara ett system att anpassa gta till

På pc finns det oändligt många kombinationer med grafik ljud processorer,ram, operativ mm. därför är det väldigt svårt att få spelet att lira felfritt för alla

Kunde inte sagt det bättre själv.

Jag tror att ljudbuggen kommer att vara för mig, mixtrat med mkt ^_^

Men, sålänge jag kan spela det utan att tycka att det är ett allt för stort fel, så går det.

Tar WoW som exempel, det finns jätte mycket de måste fixa till datorerna och allt, plus att de ska få det att funka för en dator så den andra har det likadant, ser lika ut.

Det kommer att bli jobbigt för dom som fixar SA-MP, för det kan ju alltid komma en ny patch, man vet aldrig.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Nån som ser någon Patch eller Fix, Får

gärna skriva här direkt, har samma problem och det är

fruktansvärt störande kul att inte höra bilen knappt när man skjuter och ibland inte uppdragsbeskrivningar (dom som inte är subbade)

Så keep me updated ;D

Redigerad av cennys
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag trodde inte att PC-versionen var tillgänlig till dator om man inte ville tanka den efterssom releasen är på fredag... :P

spela roll om han har en "piratkopia"?

inte direkt som att han uppmanar till nerladdning eller berättar var man kan ladda ner det.

:wub:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...