Jump to content

Gta San Angeles


Space Hunter2001
 Share

Recommended Posts

lyckligtvis är jag försedd med två fantastiska organ som kallas ögon. med dessa kan jag utföra aktionen läsa och därefter uppfatta orden och omvandla dessa till kommunikativa medel i min hjärna. dessa synorgan (ögon - uttalas ö-gånn) har jag ägt enda sedan jag föddes.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

lyckligtvis är jag försedd med två fantastiska organ som kallas ögon. med dessa kan jag utföra aktionen läsa och därefter uppfatta orden och omvandla dessa till kommunikativa medel i min hjärna. dessa synorgan (ögon - uttalas ö-gånn) har jag ägt enda sedan jag föddes.

Det ger dig ändå ingen rätt att spamma... :teehee:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

spamma? vill du veta vad spamma är? jag har säkert större forums-enfarenhet än de flesta här! (sorry om jag låter spydig)

spamma är exempelvis: 3%&#¤GIOGDFG i flera, typ 4 poster i rad (lyckligtvis har hultan tagit hand om detta, tack så hjärtligt mycket.)

Så du tycker att det är helt okej att skriva ett inlägg med två bokstäver?..mm.....låter mer som om du har mer chat erfarenheter än forum erfarenheter!!!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

ok, ok.....sorry. men på alla andra forum jag är med i så brukar man/vi/jag skriva så...vi lägger det här bakom oss men jag vill säga vilka forum jag är med i:

gamerforums

attack of the clones tc forums

lucasforums

gtasajtens forum

Demon Hunter <-- MITT!! :(

avidgamers

gametalk

xg clan forum

jedi knight 2 jedi outcast leauge

webavenue

jedi academy

inbox.net

noob help <--mitt andra

soldat

the library

hogwarts school of witchraft and wizardry

forever green

hogwarts.nu

Redigerad av skribb
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

ok, ok.....sorry. men på alla andra forum jag är med i så brukar man/vi/jag skriva så...vi lägger det här bakom oss men jag vill säga vilka forum jag är med i:

gamerforums

attack of the clones tc forums

lucasforums

gtasajtens forum

Demon Hunter <-- MITT!! :lol:

avidgamers

gametalk

xg clan forum

jedi knight 2 jedi outcast leauge

webavenue

jedi academy

inbox.net

noob help <--mitt andra

soldat

the library

hogwarts school of witchraft and wizardry

forever green

hogwarts.nu

Yo...vad spelar det egenteligen för roll vilka forum man är med i???(Men här är dom jag kan komma på att jag är med i)

gtasajtens forum

starwarsspoofs forum

troopers forum

PCGamers forum

Nibers forum

hitmanforums forum

starwars.nu forum

kommer inte på fler nu!!!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Gäst
This topic is now closed to further replies.
 Share

×
×
  • Create New...