Jump to content

Anti-utloggning...


Arman
 Share

Recommended Posts

Hur gör man för att hindra automatiska utloggningar av Internet, när man inte sitter vid datorn? Om jag går iväg från datorn med t ex MSN Messenger uppe, så loggar den ut efter några minuter...

Har samma problem! :teehee::P

Redigerad av Toki
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

När jag går ifrån datan så lägger internet ner JA ^_^

Det låter bekant! Hade samma problem förr! Problemet kan bero på att datorn ogillar dig,så som protest stänger den av internet. Försök bli kompis med datorn,lär dig känna den!Så gjorde jag! :)

Redigerad av Toki
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 4 weeks later...

Tar upp tråden igen...

Nu händer det samma sak, ICLogin hjälper inte eftersom det inte är sånt problem... problemet är att jag loggas ut efter en viss inaktivitet, exempelvis om jag går bort från datorn och kommer tillbaka...

Som sagt har jag Telia ADSL... hur ska jag fixa detta, det är verkligen störande...

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Tar upp tråden igen...

Nu händer det samma sak, ICLogin hjälper inte eftersom det inte är sånt problem... problemet är att jag loggas ut efter en viss inaktivitet, exempelvis om jag går bort från datorn och kommer tillbaka...

Som sagt har jag Telia ADSL... hur ska jag fixa detta, det är verkligen störande...

Hade precis samma problem som dig. Har telia adsl.

Det fixade sig själv efter nåra månader dock ;).

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Hade det problemet, nästan, med mitt D-link bredband fast det loggade ut(Bröt) med jämna mellanrum 2-3 min, då man startade om datan så gicke de igång igen och höll uppe i 2-3min, men sän när jag bytte till mitt andra modem så har det gått jättebra, och jag har surfat obehindrat av utloggningar, det har hållit sen dess (Nån månad sen) :)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...