Jump to content

Styrningen...


 Share

Recommended Posts

Nu har jag spelat i ett par timmar och är rätt nöjd med spelet. Stör mig lite på styrningen. Är det samma på PS2? Speciellt om man springer och svänger typ. Gubben vinglar eller hur man ska förklara. Ska det vara så?

Tycker inte det va så i VC...

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ja alltså gubben ser ut som gummi typ. Sladdrar eller hur man ska säga. Känns lite som en bug.

Någon som kan typ filma sin TV och visa hur det ser ut i PS2. Så kan jag jämföra. Filmen behöver bara vara några sekunder långt. Bara den srpnger och "svänger" typ.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag har kört lite av PS2 versionen och jag har inte känt av något konstigt med styrningen, kommer nog få köra PC versionen snart så får vi se!

OT:

Importerat eller kanske har någon i hans familj köpt det i USA typ!

Jag tror inte det ;)

Iof får vissa spelet tidigare för att dom inte klarar att skicka alla på release-dagen.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Warez snack!? :P

Warez snack är bullskit. Fick CDn något billigare eftersom jag har kontakter men det är en 100% orginalskiva...

Sen felet med den gummi gubben är löst. Va något med mitt grafikkort som ställde till det. Så allt är fixat och löst nu.

Kan dock säga at AS är grym!!! Det va värt väntan :teehee:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...